Sijainti: Pääsivu / Anna lahjaksi luontosuhde!

Anna lahjaksi luontosuhde!

Huom! Kalenterit ovat loppuneet, joten tarjous ei ole enää voimassa.

Luonto-Liiton jäsenyys on joululahja, joka ilahduttaa pitkään. Tänä vuonna lahjajäsenyyden antajat saavat itselleen ihanan Lasten luontokalenterin 2017, jonka kuvissa esiintyvät Sieppo-lehdestä tutun Laila Nevakiven upeat eläimet. Värikäs luontokalenteri ilahduttaa seinällä niin aikuisia kuin lapsia.

Toimi nopeasti, sillä kalentereita painetaan vain pieni erä! Jaamme kalentereita niin kauan kuin tavaraa riittää. Liity jäseneksi tai tilaa lahjajäsenyys alla olevasta linkistä. Tarjous koskee vain uusia jäsenyyksiä, vanhat jäsenyydet jatkuvat automaattisesti.

Liity jäseneksi

Luonto-Liiton jäsenmaksu on 25€. Voit liittää kaikki saman perheen lapset ja nuoret perhejäseniksi maksutta! Voit myös ostaa jäsenyyden lahjaksi. Luonto-Liitto on lasten ja nuorten järjestö, jonka jäsenyys on tarkoitettu erityisesti 1–29-vuotiaille. Yli 29-vuotiaille tarjoamme kannatusjäsenyyttä.

Jäsenenä saat mainion lasten luontolehti Siepon tai raikkaasti ajankohtaisiin aiheisiin paneutuvan Nuorten Luonto -lehden. Jäsenemme saavat myös alennusta Luonto-Liiton materiaaleista, leireistä ja koulutustapahtumista. Katso kaikki jäsenedut täältä!

Jäsenyys jatkuu automaattisesti, jos sitä ei irtisanota.