Sijainti: Pääsivu / Liity / Liity jäseneksi

Liity jäseneksi

Liity jäseneksi ja maksa jäsenmaksusi verkkopankkitunnuksilla alla olevalla lomakkeella. Voit myös ostaa jäsenyyden lahjaksi.

Jäsenlahjana on Lasten luontokalenteri 2020. Jos tilaat jäsenyyden lahjaksi, voit valita lähetetäänkö kalenteri sinulle vai lahjan saajalle. Tulosta lahjan oheen joulukortti täällä.

Jos annat jäsenyyden lahjaksi, ilmoita myös jäsenmaksun maksajan nimi ja yhteystiedot. Varmista jäsenyyden saajan tai alaikäisen jäsenen huoltajan suostumus jäseneksi liittämiselle.

Jos olet kirjoilla oppilaitoksessa, lue lisää Luonto-Liiton ja Suomen luonnonsuojeluliiton opiskelijajäsenyydestä.

Osoitteenmuutoksen, uusien perhejäsenten lisäämisen ja muut jäsenyyden muutokset voit tehdä muutoslomakkeella. Jos haluat ainoastaan tilata Siepon tai Nuorten Luonnon, mutta et liittyä Luonto-Liiton jäseneksi, käytä lehtien tilauslomaketta.

Jos sinulla on kysyttävää jäsenasioista tai liittyminen lomakkeella ei onnistu, lähetä postia osoitteeseen toimisto@luontoliitto.fi.

Tietosuojaselosteen pääset lukemaan täällä.

Punaisella neliöllä merkityt kentät ovat pakollisia.

Luonto-Liitto on lasten ja nuorten järjestö, jonka jäsenyys on tarkoitettu erityisesti 0–29-vuotiaille. Muistathan myös liittää perheen kaikki lapset ja nuoret perhejäseniksi! Se on ilmaista.

Jäsenen tiedot
Jäsenlehti

Jäsenlahja   Lasten luontokalanteri 2020 lähetetään

Perhejäsenet

Perhejäseneksi voivat liittyä maksutta varsinaisen jäsenen perheenjäsenet tai hänen kanssaan samassa taloudessa asuvat henkilöt. Voit myös valita perhejäsenelle oman lehden hintaan 12,50 € / vuosikerta. Ilmoita oheisessa kentässä perhejäseniksi liitettävien nimi, syntymävuosi sekä tarvittaessa tilattava lehti.

Maksajan tiedot Täytä vain, mikäli jäsenyyden maksajan osoite on eri kuin jäsenen osoite.
Maksajan tiedot