Sijainti: Pääsivu / Liity / Liity jäseneksi

Liity jäseneksi

Liity jäseneksi ja maksa jäsenmaksusi alla olevalla lomakkeella, maksua varten tarvitset verkkopankkitunnuksetVoit myös ostaa jäsenyyden lahjaksi. Jäsenmaksu on 28 €.

Jos annat jäsenyyden lahjaksi, ilmoita myös jäsemaksun maksajan nimi ja yhteystiedot. Varmista jäsenyyden saajan tai alaikäisen jäsenen huoltajan suostumus jäseneksi liittämiselle.

Jos olet kirjoilla oppilaitoksessa, lue lisää Luonto-Liiton ja Suomen luonnonsuojeluliiton opiskelijajäsenyydestä.

Osoitteenmuutoksen, uusien perhejäsenten lisäämisen ja muut jäsenyyden muutokset voit tehdä muutoslomakkeella. Jos haluat ainoastaan tilata Siepon tai Nuorten Luonnon, mutta et liittyä Luonto-Liiton jäseneksi, käytä lehtien tilauslomaketta.

Jos sinulla on kysyttävää jäsenasioista, lähetä postia osoitteeseen toimisto@luontoliitto.fi.

Punaisella neliöllä merkityt kentät ovat pakollisia.

Luonto-Liitto on lasten ja nuorten järjestö, jonka jäsenyys on tarkoitettu erityisesti 0–29-vuotiaille. Muistathan myös liittää perheen kaikki lapset ja nuoret perhejäseniksi, se on ilmaista!

Jäsenen tiedot
Jäsenlehti

Perhejäsenet

Perhejäseneksi voivat liittyä varsinaisen jäsenen perheenjäsenet tai hänen kanssaan samassa taloudessa asuvat henkilöt. Voit myös valita perhejäsenelle oman lehden hintaan 12,50 € / vuosikerta. Ilmoita oheisessa kentässä perhejäseniksi liitettävien nimi, syntymävuosi sekä tarvittaessa tilattava lehti.

Maksajan tiedot Täytä vain, mikäli jäsenyyden maksajan osoite on eri kuin jäsenen osoite.
Maksajan tiedot