Sijainti: Pääsivu / Liity

Liity Luonto-Liiton jäseneksi

Tule mukaan jäseneksi, lähdetään yhdessä luontoon! Luonto-Liiton jäsenyys on myös kannanotto suomalaisen luonnon puolesta. Uusien jäsenten liittymislahjana saat halutessasi ihanan Siepon puuhakirjan.

Liity jäseneksi ja maksa jäsenmaksu heti >

Liity jäseneksi ja maksa laskulla >

Opiskelijajäsenyys >

Luonto-Liitto on lasten ja nuorten järjestö, jonka jäsenyys on tarkoitettu erityisesti 0–29-vuotiaille. Luonto-Liiton jäsenenä tuet lasten ja nuorten luonnonharrastusta sekä ympäristönsuojelua.

Jäsenemme saavat kotiin iki-ihanan, Suomen ainoan lasten luontolehden Siepon tai ajankohtaisiin ympäristöaiheisiin paneutuvan Nuorten Luonnon. Saat uusille jäsenille tarkoitetuksi jäsenlahjaksi Siepon puuhakirjan, kun kirjoitat liittymislomakkeen lisätietoihin sanan "puuhakirja". Jäsenet saavat myös monenlaisia etuja, katso kaikki jäsenedut täältä!

Opiskelijat voivat liittyä samalla jäsenmaksulla Luonto-Liiton ja Suomen luonnonsuojeluliiton jäseneksi. Opiskelijajäsen on oikeutettu molempien järjestöjen jäsenetuihin.

Pst. Tiesitkö, että Suomen metsissä elää 816 uhanalaista lajia? Tänä vuonna Luonto-Liiton tavoitteena oli saada yhtä monta jäsentä. Saavutimme tavoitteen, mutta työtä vielä riittää, joten tule mukaan, suojellaan yhdessä arvokasta luontoamme!

Lisätietoa 816 uhanalaista -kampanjasta löydät täältä.

Liity opiskelijajäseneksi

liitooravajäsenyys

Lue lisää kannatusjäsenyydestä täältä. Jäsenyys jatkuu automaattisesti, jos sitä ei irtisanota.

Kuvatiedot: Lapset laiturilla – Susanna Soisalo, Metsä – Kaisa Illukka, Liito-orava – Pasi Parkkinen / Vastavalo.fi