Sijainti: Pääsivu / Liity / Liity kannatusjäseneksi

Liity kannatusjäseneksi

Luonto-Liiton kannatusjäsenyys on tarkoitettu yli 29-vuotiaille aikuisille. Myös yhteisöt voivat liittyä kannatusjäseneksi. Yksityishenkilöiden kannatusjäsenmaksu vuonna 2015 on 25€ ja yhteisöjen 160€.

Kannatusjäsenet nauttivat samoista jäseneduista, kuten jäsenlehdistä, kuin varsinaiset jäsenet. Kannatusjäsenillä ei kuitenkaan ole päätäntävaltaa Luonto-Liitossa, eikä kannatusjäsen voi liittää omia perheenjäseniään Luonto-Liiton jäseniksi maksutta. Jos haluat liityä ja liittää maksutta perhejäseniksi myös koko perheen lapset, liity varsinaiseksi jäseneksi täällä.

Liity jäseneksi alla olevalla lomakkeella. Osoitteenmuutoksen ja muut jäsenyyden muutokset voit tehdä muutoslomakkeella. Jos olet kirjoilla oppilaitoksessa, lue lisää Luonto-Liiton ja Suomen luonnonsuojeluliiton opiskelijajäsenyydestä.

Jos haluat tilata Siepon tai Nuorten Luonnon, mutta et halua Luonto-Liiton jäseneksi, käytä lehtien tilauslomaketta.

Lähetä postia osoitteeseen toimisto[ät]luontoliitto.fi, jos sinulla on kysyttävää jäsenasioista.

Kiitos kiinnostuksestasi luontoon!

Kannatusjäsenmuoto

Jäsenlehti   Valitse haluamasi jäsenlehti:

Jäsentiedot:
Laskutusosoite: Täytä vain mikäli laskutusosoite eri kuin jäsenen osoite.