Sijainti: Pääsivu / Liity / Jäsenedut

Jäsenedut

Luonto-Liiton jäsenenä saat:

Lisäksi saat etuja tai alennusta Luonto-Liiton jäsenkortilla:

Solikka

Solidaarisuuskalenteri 2020 – kova kansi, kova sisältö
      Luonto-Liiton jäsenet saavat tilata Suomen Rauhanpuolustajien julkaiseman vuoden 2020 Solidaarisuuskalenterin vain 5€/kpl!
      Maltillisesti uudistunut Solidaarisuuskalenteri suuntaa katseen tulevaisuuteen. Kaikenkarvaista tietoa, merkittäviä maailmantapahtumia ja pienempiä mutta yhtä lailla tärkeitä merkkipäiviä kehystävät viisaat ja päättömät sitaatit ja somistavat luonnon omat luomukset.
      Miten tilaan kalenterin?
      1) Maksa 5€ tilille:
      Saaja: Suomen Rauhanpuolustajien
      Tilinumero: FI16 8000 1600 1875 54
      2) Kirjoita viestikenttään:
      LL jäsen, oma nimi, postitusosoite mihin kalenteri lähetetään
      Esim. “LL JÄSEN, Siili Pulunen, Luonnonpuolustajienkatu 5, 12345 Metsämaa

www.rauhanpuolustajat.org

Ekokauppa Ekolo

Luonto-Liiton jäsenet saavat 5 %:n alennuksen Ekolon normaalihintaisista tuotteista liikkeistä jäsenkorttia näyttämällä ja verkkokaupasta koodilla "LUL5".

www.ekolo.fi

Heluna Shop

Luonto-Liiton jäsenet saavat 5 % alennuksen normaalihintaisista kengistä myymälästä jäsenkortilla ja verkkokaupasta koodilla "sisilisko".
      Etu voimassa huhtikuuhun asti, sen jälkeen liike lopettaa.

www.helunanetti.com

GreenStreet

Luonto-Liiton jäsenet saavat 15 % alennuksen kaikista verkkokaupan tuotteista koodilla "luonnonpuolesta".

www.greenstreet.fi

Ruohonjuuri

Luonto-Liiton jäsenet saavat 5 % alennuksen Ruohonjuuren normaalihintaista tuotteista käyttämällä verkkokaupassa alennuskoodia "LUONTOLIITTO 2020" Saman alennuksen saa myymälöissä, kun kertoo kassalla ennen maksamistaan olevan Luonto-Liiton jäsen.

www.ruohonjuuri.fi

Envor Group

Luonto-Liiton jäsenet saavat 20% -alennuksen tankatessa biokaasua Envor Groupin tankkauspisteellä Forssassa. Biokaasutankkauskortin voi lunastaa Envorin toimistolta klo 8.00-16.00 tai korttihakemuksen tulostaa www.envor.fi –sivustolta (kohdasta Envor Biotech – Biokaasun tankkausasema) ja lähettää Envorin toimistolle. Mainitse toimistolla tai lomakkeella Luonto-Liiton jäsenyydestä jäsenedun saamiseksi. Biokaasun tankkaamisesta saat laskun kuukausittain jälkikäteen, jossa on huomioitu automaattisesti jäsenalennus.

www.envor.fi

Taitonetti Oy

Luonto-Liiton jäsenet saavat 5 %:n alennuksen käytettyjen tietokoneiden verkkokauppa Taitonetin tuotteista (myös alennetut tuotteet) liikkeistä jäsenkorttia näyttämällä ja verkkokaupasta koodilla "MEHILÄINEN20".

www.taitonetti.fi

Kind of Green

Luonto-Liiton jäsenet saavat 10 %:n alennuksen Kind of Greenin normaalihintaisista tuotteista liikkeistä jäsenkorttia näyttämällä ja verkkokaupasta koodilla "Metsäonhyvä".

www.kindofgreen.fi

Suomen Hostellijärjestö

Luonto-Liiton jäsenkortilla saa 10 % alennuksen yöpymisistä Suomen Hostellijärjestöön kuuluvissa hostelleissa ympäri Suomen.

Lisäksi kansainvälisen hostellikortin saa ostaa hintaan 15 € (norm. 20 €). Kansainvälisellä hostellikortilla saa keskimäärin 10% alennuksen Hostelling International -hostelleissa ympäri maailman.

www.hihostels.fi

Suomen luonnonsuojeluliitto

Luonto-Liiton jäsenenä saat myös Suomen luonnonsuojeluliiton jäsenedut:

• Suomen Luonto -lehti jäsenhintaan (jäsennumeroa vastaan).
                • 10% alennusta Luontokaupan tuotteista: www.sll.fi/luontokauppa. Merkitse tilaukseen Luonto-Liiton jäsennumerosi.

www.sll.fi