Sijainti: Pääsivu / Liity / Jäsenedut

Jäsenedut

Luonto-Liiton jäsenenä saat:

Lisäksi saat etuja tai alennusta Luonto-Liiton jäsenkortilla:

Ekokauppa Ekolo

Luonto-Liiton jäsenet saavat 5 %:n alennuksen Ekolon normaalihintaisista tuotteista liikkeistä jäsenkorttia näyttämällä ja verkkokaupasta koodilla "LUL5".

www.ekolo.fi

GreenStreet

Luonto-Liiton jäsenet saavat 15 % alennuksen kaikista verkkokaupan tuotteista koodilla "luonnonpuolesta".

www.greenstreet.fi

Ruohonjuuri

Luonto-Liiton jäsenet saavat 5 % alennuksen Ruohonjuuren normaalihintaista tuotteista käyttämällä verkkokaupassa alennuskoodia "LUONTOLIITTO 2020" Saman alennuksen saa myymälöissä, kun kertoo kassalla ennen maksamistaan olevan Luonto-Liiton jäsen.

www.ruohonjuuri.fi

Envor Group

Luonto-Liiton jäsenet saavat 20% -alennuksen tankatessa biokaasua Envor Groupin tankkauspisteellä Forssassa. Biokaasutankkauskortin voi lunastaa Envorin toimistolta klo 8.00-16.00 tai korttihakemuksen tulostaa www.envor.fi –sivustolta (kohdasta Envor Biotech – Biokaasun tankkausasema) ja lähettää Envorin toimistolle. Mainitse toimistolla tai lomakkeella Luonto-Liiton jäsenyydestä jäsenedun saamiseksi. Biokaasun tankkaamisesta saat laskun kuukausittain jälkikäteen, jossa on huomioitu automaattisesti jäsenalennus.

www.envor.fi

Taitonetti Oy

Luonto-Liiton jäsenet saavat 5 %:n alennuksen käytettyjen tietokoneiden verkkokauppa Taitonetin tuotteista (myös alennetut tuotteet) liikkeistä jäsenkorttia näyttämällä ja verkkokaupasta koodilla "MEHILÄINEN20".

www.taitonetti.fi

Kind of Green

Luonto-Liiton jäsenet saavat 10 %:n alennuksen Kind of Greenin normaalihintaisista tuotteista liikkeistä jäsenkorttia näyttämällä ja verkkokaupasta koodilla "Metsäonhyvä".

www.kindofgreen.fi

Suomen Hostellijärjestö

Luonto-Liiton jäsenkortilla saa 10 % alennuksen yöpymisistä Suomen Hostellijärjestöön kuuluvissa hostelleissa ympäri Suomen.

Lisäksi kansainvälisen hostellikortin saa ostaa hintaan 15 € (norm. 20 €). Kansainvälisellä hostellikortilla saa keskimäärin 10% alennuksen Hostelling International -hostelleissa ympäri maailman.

www.hihostels.fi

Suomen luonnonsuojeluliitto

Luonto-Liiton jäsenenä saat myös Suomen luonnonsuojeluliiton jäsenedut:

• Suomen Luonto -lehti jäsenhintaan (jäsennumeroa vastaan).
            • 10% alennusta Luontokaupan tuotteista: www.sll.fi/luontokauppa. Merkitse tilaukseen Luonto-Liiton jäsennumerosi.

www.sll.fi