Sijainti: Pääsivu / Liity / Jäsenedut

Jäsenedut 2016

Luonto-Liiton jäsenenä saat seuraavat jäsenedut:

Liity jäseneksi täällä!

Lisäksi seuraavista yrityksistä saa etuja tai alennusta Luonto-Liiton jäsenkortilla:

Ekokauppa Ekolo

Luonto-Liiton jäsenet saavat 5 %:n alennuksen Ekolon normaalihintaisista tuotteista liikkeistä jäsenkorttia näyttämällä ja verkkokaupasta koodilla "LUL5".

www.ekolo.fi

Heluna Shop

Luonto-Liiton jäsenet saavat 5 % alennuksen normaalihintaisista kengistä myymälästä jäsenkortilla ja verkkokaupasta koodilla "sisilisko".

www.helunanetti.com

GreenStreet

Luonto-Liiton jäsenet saavat 15 % alennuksen kaikista verkkokaupan tuotteista koodilla "luonnonpuolesta".

www.greenstreet.fi

Ruohonjuuri

Luonto-Liiton jäsenet saavat 5 % alennuksen Ruohonjuuren normaalihintaista tuotteista.

www.ruohonjuuri.fi

Envor Group

Luonto-Liiton jäsenet saavat 20% -alennuksen tankatessa biokaasua Envor Groupin tankkauspisteellä Forssassa. Biokaasutankkauskortin voi lunastaa Envorin toimistolta klo 8.00-16.00 tai korttihakemuksen tulostaa www.envor.fi –sivustolta (kohdasta Envor Biotech – Biokaasun tankkausasema) ja lähettää Envorin toimistolle. Mainitse toimistolla tai lomakkeella Luonto-Liiton jäsenyydestä jäsenedun saamiseksi. Biokaasun tankkaamisesta saat laskun kuukausittain jälkikäteen, jossa on huomioitu automaattisesti jäsenalennus.

www.envor.fi

Suomen Hostellijärjestö

Luonto-Liiton jäsenkortilla saa 10 % alennuksen yöpymisistä Suomen Hostellijärjestöön kuuluvissa hostelleissa ympäri Suomen.

Lisäksi kansainvälisen hostellikortin saa ostaa hintaan 15 € (norm. 20 €). Kansainvälisellä hostellikortilla saa keskimäärin 10% alennuksen Hostelling International -hostelleissa ympäri maailman.

www.hihostels.fi

Suomen luonnonsuojeluliitto

Luonto-Liiton jäsenenä saat myös Suomen luonnonsuojeluliiton jäsenedut:

• Suomen Luonto -lehti jäsenhintaan.
                • Alennusta SLL:n tapahtumista.
                • 10% alennusta Luontokaupan tuotteista: www.sll.fi/luontokauppa. Merkitse tilaukseen Luonto-Liiton jäsennumerosi, niin saat alennuksen.

www.sll.fi