Sijainti: Pääsivu

Luonto-Liiton Keski-Suomen piiri

Luonto-Liiton Keski-Suomen piiri eli Kessu järjestää monenlaista toimintaa luonnonystäville Jyväskylän ja muun Keski-Suomen alueella.

kessu2

Seikkailemme luonnon helmassa retkien, leirien ja kerhojen merkeissä. Lisäksi järjestämme koko perheen tapahtumia, joissa touhuamme yhdessä luonnon hyväksi hauskaa pitäen ja uutta oppien.

Ympäristökasvatus on meille tärkeää, ja kaikki lapset ovat tervetulleita luontokerhoihimme, leireillemme ja tapahtumiimme oppimaan luonnon ihmeistä ja sen suojelun tärkeydestä. Tulevia tapahtumia voit käydä katsastamassa kalenterissamme. Meitä kannattaa seurata myös Twitterissä, Instagramissa ja Facebookissa, missä kerromme tapahtumista ja muista ajankohtaisista meiningeistä.

Kasvatuksellisen toiminnan lisäksi teemme käytännön suojelutyötä ja otamme kantaa ajankohtaisiin päätöksiin tarpeen vaatiessa. Meille on tärkeää pysyä perillä Keski-Suomen luonnon tilasta, toimia sen suojelun hyväksi ja innostaa ihmisiä nauttimaan luonnosta. Jos oman lähiluontosi tilanne huolestuttaa sinua ja haluaisit toimia sen hyväksi, voit olla yhteydessä meihin.

Minkälaista ympäristötoimintaa sinä haluaisit Keski-Suomen alueelle? Kerro se meille, tai mikä vielä parempaa, tule itse mukaan tekemään yhdessä. Kessu on tekijöidensä näköinen: kaikki ovat tervetulleita, ja muutos lähtee pienestä!

Seuraa meitä TwitterissäInstagramissa

ja Facebookissa!

« syyskuu 2020 »
syyskuu