Sijainti: Pääsivu / Liity

Liity Luonto-Liiton jäseneksi

Muutos lähtee pienestä!

Luonto-Liitto on Suomen ainoa lasten ja nuorten oma luontoharrastus- ja ympäristönsuojelujärjestö. Kampanjoimme mm. Itämeren, Suomen metsien ja suurpetojen puolesta sekä ilmastokriisiä vastaan. Luonto-Liiton jäsenyys on kannanotto luonnon puolesta. Toimintaryhmämme jpaikallisjärjestömme ovat yhteisöllisiä ja aktiivilähtöisiä. Ryhmiin ovat tervetulleita kaikki, jotka haluavat vaikuttaa positiivisesti luonnon ja ympäristön tilaan. Järjestämme myös lapsille ja nuorille luontoleirejä ja -retkiä ympäri vuoden. Kaikki sopivat mukaan juuri sellaisina kuin ovat!

• Luonto-Liiton vuosittainen jäsenmaksu on 28€
  • Voit liittää kaikki saman perheen lapset ja nuoret perhejäseniksi maksutta!
  • Yli 29-vuotiaat voivat valita myös kannatusjäsenyyden

Kaikki jäsenemme saavat kotiin joko iki-ihanan, Suomen ainoan lasten luontolehden Siepon tai ajankohtaisiin ympäristöaiheisiin paneutuvan Nuorten Luonnon. Molempien lehtien tekoon saavat lapset ja nuoret itse osallistua.

Opiskelijat voivat liittyä samalla jäsenmaksulla Luonto-Liiton ja Suomen luonnonsuojeluliiton jäseneksi. Opiskelijajäsen on oikeutettu molempien järjestöjen jäsenetuihin.

Kun liityt nyt, olet jäsen myös koko vuoden 2021.**

**HUOM! Ei koske Suomen luonnonsuojeluliiton ja Luonto-Liiton yhteistä opiskelijajäsenyyttä.

Katso muut jäsenedut täältä

Kuvatiedot: Uhanalaisajot, Sebastian Coffeng /  Talvileiri Hossassa – Susanna Soisalo