Sijainti: Pääsivu / Toiminta / Toimintaryhmät

Toimintaryhmät

Toimintaryhmissä suojellaan susia, metsiä ja ilmastoa. Tervetuloa mukaan!

Piirin alueella toimii susi-, metsä- ja ilmastoaiheiset toimintaryhmät, jotka keskittyvät kampanjoimaan oman asiansa ympärillä.

Ajankohtaiset tapahtumat ja tapaamiset löydät kalenterista sekä facebook-sivuiltamme. Voit ottaa yhteyttä myös sähköpostitse:

lhp@luontoliitto.fi

metsaryhma.lhp@luontoliitto.fi

susiryhmatre@luontoliitto.fi

ilmastoryhma.tampere@luontoliitto.fi

ILMASTORYHMÄ:

Ilmastoryhmässä pääset suojelemaan ilmastoa rennossa porukassa. Ryhmä järjestää Tampereella tempauksia, mielenosoituksia, mielipidekirjoitusiltoja ja eväsretkiä, sekä kaikkea muuta, mikä tekijöitä kiinnostaa. Tule mukaan tutustumaan ryhmään ja tuomaan omat ideasi pöydälle! Kaikki tapahtumat ovat avoimia riippumatta Luonto-Liiton jäsenyydestä tai aiemmasta järjestökokemuksesta.

Toiminnan suunnitteluryhmä Facebookissa: Ilmastotoivo (Luonto-Liitto Tampere)

Yhteys:

lhp@luontoliitto.fi (otsikkoon mielellään maininta ilmastoryhmästä kiitos)

ilmastoryhma.tampere@luontoliitto.fi

SUSIRYHMÄ:

Susiryhmä on suurpetoihin ja etenkin suteen keskittyvä toimintaryhmä. Ryhmän tavoitteena on jakaa tietoa sudesta, sekä siten hälventää pelkoa ja vihaa sutta kohtaan.

Tampereen paikallisryhmä järjestää yleisötapahtumia ja keskustelutilaisuuksia, on mukana rakentamassa petoaitoja reviirialueille sekä järjestää erilaisia tempauksia. Toimintaan ovat tervetulleita kaikki sudensuojelusta kiinnostuneet.

Tulevat tapahtumat löydät tämän sivuston tapahtumakalenterista ja Facebookista sivulta: Luonto-Liiton Hämeen piiri tai Luonto-Liiton susiryhmä

Yhteys: susiryhmatre@luontoliitto.fi

« huhtikuu 2020 »