Sijainti: Pääsivu / Toiminta / Tapahtumat

Tapahtumat

LHP järjestää tapahtumia ja tempauksia sekä osallistuu valtakunnallisten teemapäivien, kuten Älä osta mitään -päivän järjestämiseen. Lisäksi osallistumme useisiin kaupunginosatapahtumiin järjestämällä ohjelmaa ja esittelemällä toimintaamme.

Katso tulevat tapahtumat ja muu toiminta kalenterista!

Vuosittaisia perhetapahtumia ovat olleet Luonto-Liiton perinteiset lasten luontoseikkailut Vainupäivä, Syysmyrsky ja Kevättuuli soi! -tapahtumat. Lapset pääsevät tutustumaan vuoden teemaan tehtävien, askartelun, tutkimisen ja tarinoiden kautta. Järjestäjätkin pääsevät harjottelemaan ehkä uusiakin taitoja askarteluideoita ja tarinoita keksien, runoillen, ommellen rooliasuja ja piirrellen julisteita.

Kevättuuli soi! -tapahtuma kajahtaa käyntiin keväällä ja aloittaa myös valtakunnallisen Kevätseurannan ja kevätseurantaretket piirissämme. Kevättuuli soi! -tapahtumassa Haiharan kartanossa on mm. kuultu musiikkia, nähty teatteria, askarreltu lintunaamareita, nikkaroitu linnunpönttöjä, syöty luomukasvisherkkuja kahviossa, vaihdettu leluja lelunvaihtotorilla, kutkuteltu aisteja tunnustellen ja haistellen sekä etsitty keväisiä lajeja pihapiiristä.

Muita tapahtumia järjestetään aktiivien kiinnostuksen ja innostuksen mukaan. Erityisesti toimintarymät järjestävät tempauksia ilmaston, susien ja metsien suojelemiseksi. Tällaisia tapahtumia ovat oleet mm. mielenosoitukset, leffaillat ja luennot ryhmän toimintaan liittyen, mielipidekirjoitusillat ja kansalaisaloitteiden tekminen. Jos sinua kiinnostaa tapahtuman tai tempauksen järjestäminen, ota yhteyttä sähköpostilla, facebookissa tai instagramissa!

Myös paljon muuta tapahtuu, seuraa tapahtumailmoittelun päivittymistä sekä netti- että fb-sivuillamme!

« marraskuu 2021 »
marraskuu
Tapahtumat
Luontokerho Ahlmanilla 02.12.2021 16:30 - 18:00 — Ahlmanin ammatti- ja aikuisopisto