Sijainti: Pääsivu / Tapahtumat / Luontoyhteystyöpaja Kaupissa 16.6.

Luontoyhteystyöpaja Kaupissa 16.6.

Tervetuloa Kauppiin nauttimaan luontoyhteydestä ohjattujen harjoitusten myötä!
Milloin 16.06.2018
alkaa 11:00 loppuu 13:00
Missä UKK-instituutti, Kaupinpuistonkatu 1 33500 Tampere
Lisää tapahtuma kalenteriin vCal
iCal
Luonto, tuo luova kokonaisuus jonka osasia me kaikki olemme, mitä se oikeastaan on? Jokainen meistä on jatkuvasti yhteydessä luontoon, ja luontoyhteyttä voi myös tietoisesti vahvistaa ja syventää. Luontoyhteysharjoitukset ovat yksinkertaisia aisteja ja läsnäoloa herätteleviä harjoituksia, joiden avulla voimme luoda harmonisempaa vuorovaikutusta sisäisen ja ympäröivän luonnon välillä. Vahva luontoyhteys maadoittaa, rauhoittaa ja mahdollistaa sujuvamman, herkemmän ja luovemman vuorovaikutuksen ympäröivän maailman kanssa - niin metsässä kuin kaupungissa.
Työpajakokonaisuus sisältää kaksi tapaamista eri teemalla:
La 9.6. klo 11.00-13.00 Teemana on "Minä ja luonto" ja keskitymme omaan luontoyhteyskokemukseemme yksilöharjoitusten myötä.
La 16.6. klo 11.00-13.00 Teemana on "Me ja luonto", ja keskitymme jaettuun luontoyhteyskokemukseen pari- ja ryhmäharjoitusten myötä.
Työpajojen hinta on 10€/työpaja. On suositeltavaa osallistua molempiin työpajoihin, mutta halutessasi voit osallistua vain toiseen. Sitova ilmoittautuminen viimeistään 1.6. (ensimmäinen työpaja) ja 8.6. (toinen työpaja) mennessä osoitteeseen paula. astraum [at] gmail .com, paikkoja on rajattu määrä. Työpajat soveltuvat yli 16-vuotiaille. Pieni sade ei haittaa, mutta kaatosateen sattuessa työpajat perutaan. Työpajat vetää luontoyhteysohjaaja Paula Mattila.

Työpajan jälkeen on mahdollista jäädä yhdessä metsään evästämään ja jakamaan kokemuksia, joten otahan mukaan omat eväät!

Lisätietoja tästä tapahtumasta...

« lokakuu 2020 »
lokakuu
Hämeen piirin Syyskokous 28.10.2020 18:00 - 20:00 — Kuninkaankatu 39, Tampere