Sijainti: Pääsivu / Tapahtumat / Leiri- ja kerhonohjaajakoulutus

Missä Vahderpään vapaa-aikakeskus, Kangasala
Lisää tapahtuma kalenteriin vCal
iCal

Kiinnostaako ohjaustyö lasten ja nuorten parissa? Onko luonto sinulle tärkeä ja haluaisit osaltasi olla tekemässä ikimuistoisia luontoleirejä ja -kerhoja lapsille, nuorille ja perheille?

Leirin- ja kerhonohjaajakoulutuksessa käydään läpi ympäristökasvatuksen ja ohjaamisen perusteita, opitaan suunnittelemaan luontoleirin ja -kerhon ohjelmia ja selviytymään mahdollisista ongelmatilanteista. Ohjaamista opetellaan käytännöllisten harjoitusten avulla. Kurssilta saa takataskuunsa laajan valikoiman käytännöllisiä menetelmiä. Koulutuksesta saa erinomaiset eväät työskennellä Luonto-Liiton leireillä ja kerhoissa.

Kurssi alkaa perjantaina 5.2. klo 16 ja loppuu sunnuntaina 7.2. klo 16 (aikatauluun voi vielä tulla pieniä muutoksia).

Kurssipaikkana toimii Vahderpään vapaa-aikakeskus Kangasalla. Kuljemme kurssille mahdollisuuksien mukaan kimppakyydein. Perjantaina Tampereelta pääsee bussilla noin 1 km päähän vapaa-aikakeskuksesta, sunnuntaina viemme tarvittaessa lähimmälle bussipysäkille 9 km päähän.

Hinta 60 e / 50 e (alennettu hinta Luonto-Liiton jäsenille). Hinta sisältää koulutuksen lisäksi ruuat ja yhteismajoituksen neljän/kuuden hengen huoneissa.

Ilmoittaudu kurssille 24.1. mennessä tästä: https://tinyurl.com/kurssi-ilmoittautuminen

Seuraamme ja noudatamme viranomaisohjeita korona-epidemiaan liittyen ja tarvittaessa koulutus järjestetään etäyhteyksin. Osallistujille tiedotetaan mahdollisista muutoksista.

« joulukuu 2020 »
joulukuu
Joulumyyjäiset 12.12.2020 - 13.12.2020 — Kuninkaankatu 39, Tampere
PERUTTU! Metsäkerho 16.12.2020 17:00 - 18:30