Sijainti: Pääsivu / Etätapahtuma: Kuntavaaleista ilmastovaalit!

Etätapahtuma: Kuntavaaleista ilmastovaalit!

Tervetuloa mukaan kuntavaali-iltaan! Lähetämme yhdessä vaaliehdokkaille viestejä ympäristönsuojelusta!
Etätapahtuma: Kuntavaaleista ilmastovaalit!

Kuva: Unto Ikkala

Milloin 15.03.2021
alkaa 17:45 loppuu 20:00
Missä Teams
Yhteyshenkilön nimi
Lisää tapahtuma kalenteriin vCal
iCal

Tule tekemään kuntavaaleista ilmastovaalit!

MITÄ: Kuntavaalit on keväällä. Lähetetään ehdokkaille viestejä luonnonsuojelusta ja ilmastokysymyksistä, jotta he muistavat paremmin näiden asioiden kiireellisyyden.

MIKSI: Kunnissa päätetään monista asioista, jotka vaikuttavat alueen päästöihin. Päätöksiä tekee kunnanvaltuusto, johon valitaan ihmiset kevään vaaleissa.

MITEN: Osallistua voi, vaikkei tietäisi kuntavaaleista tai ehdokkaille juttelusta yhtään mitään. Tärkeintä on into vaikuttaa oman kunnan/kaupungin muuttamisessa luonnolle ja ilmastolle paremmaksi. Tapahtumassa on lyhyt, yhteinen alustus aiheeseen ja sitten jokainen tahoillaan lähettää viestejä ehdokkaille valitsemallaan tavalla, esim tekstiviestinä, sähköpostina tai somessa.

MILLOIN: Teamsissa 15.3. klo 18-20. Mukaan pääset lähettämällä sähköpostilla pyynnön päästä mukaan osoitteeseen lhp@luontoliitto.fi. Otsikkoon maininta ilmastovaali-ilta. Saat myöhemmin kutsun etätapahtumaan Teamsissa. Teams tarvitsee toimiakseen joko tietokoneen työpöydälle ladattavan ohjelman, puhelimeen ladattavan sovelluksen tai Edge- tai Chrome-selaimen tietokoneeseen. Jos Teamsin käyttö ei ole tuttua, kannattaa tulla paikalle jo 17.45 testailemaan yhteyksiä.

« elokuu 2021 »
elokuu
Tapahtumat
Viikonloppuleiri Seitsemisen kansallispuistossa 06.08.2021 - 08.08.2021 — Seitsemisen kansallispuisto