Sijainti: Pääsivu / Ajankohtaiset / Retkitaidot haltuun! -viikonloppu

Missä Kintulammin maja, Tampere
Lisää tapahtuma kalenteriin vCal
iCal

Opetellaan yhdessä suunnistamaan, tekemään tulet, laittamaan ruokaa retkikeittimillä ja avotulella sekä suunnittelemaan ja valmistautumaan retkelle lähtöön. Otetaan haltuun Kintulammin huikeat retkeilymaastot! Iltaisin saunotaan ja fiilistellään kesäiltoja nuotiolla sekä nautitaan tietenkin koko viikonlopun ajan luonnosta ja toistemme seurasta.

Eikä haittaa ollenkaan, jos perus retkeilytaidot ovat jo hallussa, pääset jakamaan halutessasi omaakin osaamistasi. Viikonlopun ohjelmaa ei ole ylibuukattu ja tilaa on myös rauhalliselle yhdessäololle sekä ilmoittautuneiden ohjelmatoiveille.

Leirielämää vietetään Kintulammin majalla, Kintulammin retkeilyalueen sydämmessä, jossa nukutaan kerrossängyissä tai halutessa ulkona riippumatossa tai teltassa. Sauna lämpiää iltaisin ja pulahtamaan pääsee järveen.

18-28 vuotiaille

Leirimaksu: 120e, 100e/Luonto-Liiton jäsenet

Mikäli leirimaksu on sinulle liian suuri esim. opiskelun tai työttömyyden vuoksi, myönnämme -25% alennuksen molemmista leirimaksuista.

Leirimaksu sisältää ohjelman lisäksi ruuat, majoituksen, materiaalit sekä tapaturmavakuutuksen. Leirille järjestetään kimppakyytejä.

Leiri alkaa perjantaina klo 17 ja päättyy sunnuntaina klo 15

Ilmoittautuminen 15.6. mennessä oheisella lomakkeella: https://forms.office.com/r/agsFHEu2JT

« toukokuu 2022 »
toukokuu