Sijainti: Pääsivu / Ajankohtaiset / Kuntavaaleista ilmastovaalit!

Kuntavaaleista ilmastovaalit!

Haluatko oman kuntasi päättäjien muistavan ympäristönsuojelun tärkeyden pandemian keskellä? Lähetetään yhdessä viestejä ehdokkaille! Tervetuloa mukaan!
Kuntavaaleista ilmastovaalit!

Kuva: Twenty20

Milloin 15.04.2021
alkaa 17:00 loppuu 19:00
Missä Zoom
Yhteyshenkilön nimi
Lisää tapahtuma kalenteriin vCal
iCal

Tule tekemään kuntavaaleista ilmastovaalit!
--
MITÄ: Kuntavaalit on kesällä. Lähetetään ehdokkaille viestejä luonnonsuojelusta ja ilmastokysymyksistä, jotta he muistavat paremmin näiden asioiden kiireellisyyden.
--
MIKSI: Kunnissa päätetään monista asioista, jotka vaikuttavat alueen päästöihin. Päätöksiä tekee kunnanvaltuusto, johon valitaan ihmiset kevään vaaleissa.
--
MITEN: Osallistua voi, vaikkei tietäisi kuntavaaleista tai ehdokkaille juttelusta yhtään mitään. Tärkeintä on into vaikuttaa oman kunnan/kaupungin muuttamisessa luonnolle ja ilmastolle paremmaksi. Tapahtumassa on lyhyt, yhteinen alustus aiheeseen ja sitten jokainen tahoillaan lähettää viestejä ehdokkaille valitsemallaan tavalla, esim tekstiviestinä, sähköpostina tai somessa.
Olemme tavanneet asian äärellä jo pari kertaa ja päästy kirjoittelussa hyvään alkuun. Myös joitain valmiita viestipohjia on ehditty tekemään!
Ehdokasviestien lisäksi tutustutaan ympäristö- ja ihmisoikeusjärjestöjen yhteiseen kuntavaalikampanjaan, josta voit lukea lisää täältä.
MILLOIN: Zoomissa 15.4. klo 17-19.

Mukaan pääset klikkaamalla oheista Zoom-linkkiä tai kopioimalla sen selaimen osoiteriville:
Lämpimästi tervetuloa mukaan!

Lisätietoja tästä tapahtumasta...