Sijainti: Pääsivu / Ajankohtaiset / Ilmastoryhmän metsäretki

Ilmastoryhmän metsäretki

Tervetuloa mukaan päiväretkelle Iso-Naistenjärvelle!
Ilmastoryhmän metsäretki

Kuva: Susanna Soisalo

Milloin 16.01.2021
alkaa 10:50 loppuu 15:00
Missä Iso-Naistenjärven laavu
Yhteyshenkilön nimi
Lisää tapahtuma kalenteriin vCal
iCal

Ilmastoryhmä lähtee lähiretkelle Iso-Naistenjärven laavulle! Tervetuloa mukaan uudet ja aiemmin ilmastoryhmässä mukana olleet! Retkelle voit lähteä mukaan ideoimaan seuraavia tempauksia tai tutustumaan Luontoliittoon. Tarjoamme kahvit/teet ja pientä naposteltavaa, mutta myös omia eväitä kannattaa ottaa mukaan!
𝗜𝗡𝗙𝗢
* tapaaminen Keskustorilla bussin 11B pysäkillä klo 10.50. Bussi lähtee pysäkiltä Keskustori L klo 10:54
* mukaan pääset myös muualta bussireitin varrelta tai saapumalla vaikka pyörällä bussipysäkille Korpitie (2625), jolla jäämme pois klo 11:18
* palaamme bussireitille noin klo 15
* mukaan tarvitset: säänmukaiset varusteet (kysy lisätietoa sähköpostilla jos haluat vinkkejä retkivarusteista!), omia eväitä, kasvomaskin jos tulet bussikyydillä
* retkelle täytyy 𝗶𝗹𝗺𝗼𝗶𝘁𝘁𝗮𝘂𝘁𝘂𝗮 sillä yli 10 henkilön tapahtumat on Aluehallintoviraston määräyksellä kielletty
* ilmoittaudu näin: laita sähköpostiviesti osoitteeseen lhp@luontoliitto.fi ja otsikoksi: Mukaan ilmastoryhmän retkelle
* koska paikkoja on rajoitetusti, ilmoittauduthan vasta sitten, kun tiedät osallistuvasi, etkä varmuuden vuoksi, vaikka et todennäköisesti aiokaan tulla mukaan. kiitos muiden huomioimisesta!
* jätä retki väliin, jos sinulla on koronan oireita. voit ilmoittaa äkillisestä sairastumisesta LHP:n numeroon:
* bussilla kulkiessa suosittelemme käyttämään kasvomaskia
Lämpimästi tervetuloa mukaan!

Lisätietoja tästä tapahtumasta...

« elokuu 2021 »
elokuu
Tapahtumat
Viikonloppuleiri Seitsemisen kansallispuistossa 06.08.2021 - 08.08.2021 — Seitsemisen kansallispuisto
Tulevat...