Sijainti: Pääsivu / Ajankohtaiset / Hämeen piirin Syyskokous

Hämeen piirin Syyskokous

Tervetuloa syyskokoukseen, jossa valitaan vuoden 2021 Hämeen piirin hallitus sekä vahvistetaan tulevan vuoden toiminasuunnitelma ja talousarvio sekä käsitellään muut sääntömääräiset asiat.
Milloin 28.10.2020
alkaa 18:00 loppuu 20:00
Missä Kuninkaankatu 39, Tampere
Lisää tapahtuma kalenteriin vCal
iCal

Toivotamme uudet hallituksen jäsenet lämpimästi tervetulleiksi. Hallitus kokoontuu vuoden aikana kuukausittain ohjaamaan toimintaa ja päättämään ajankohtaisista toiminnan suuntaviivoista, varojen käytöstä sekä vaihtamaan toimintaryhmien ja muun toiminnan kuulumisia. Hallitustyöskentely tutustuttaa järjestötyöhön konkreettisesti mukavassa porukassa, jossa uudet jäsenet saavat oppia ja ottaa vastuuta oman kykynsä ja ajankäyttömahdollisuuksien mukaan.

Haluaisitko sinä olla vaikuttamassa, minkälaista toimintaa Hämeen piirissä tehdään? Jos olet kiinnostunut hakemaan hallitukseen, laita  viestiä osoitteeseen lhp(at)luontoliitto.fi. Hallitus kokoontuu vielä ennen syyskokousta 19.10. klo 17.30 Kuninkaankadun toimistollamme, jolloin mielellään saa tulla tämän vuoden hallitusta moikkaamaan ja tutustumaan.

Tarjolla pientä syötävää ja juotavaa.

« elokuu 2021 »
elokuu
Tapahtumat
Viikonloppuleiri Seitsemisen kansallispuistossa 06.08.2021 - 08.08.2021 — Seitsemisen kansallispuisto