Sijainti: Pääsivu

Luonto-Liiton Hämeen piiri

Kesän 2020 kerhot odottavat!

Kesäkerhoissamme alakoululaiset pääsevät tutkimaan lähiluontoa. 13-17 -vuotiaat  lähtevätkokeilemaan yön yli -retkeilyä nuorten retkelle.

Lasten luontokerhoissa tutkitaan luontoa ja pidetaan hauskaa yhdessä. Luontokerhojen ohjelmassa on seikkailuja, tiirailua, kurkkimista, taiteilua, värkkäämistä ja luonnontutkimuksia.

Luontokerhoihin ovat tervetulleita kaikki luonnosta kiinnostuneet lapset, eikä kerhoon tullessa tarvitse tietää mitään erityistä, vaan asioista otetaan yhdessä selvää. Yhteinen eväshetki ulkona kruunaa jokaisen päivän. Kerhoja ohjaavat koulutetut ohjaajat.

Kesän kerhot alakoululaisille:

8.-12.6. Iidesjärven luontokerho

ma-pe klo 10-14 (hinta 40 e) HUOM! Kerho on täynnä! Suosittelemme ilmoittautumista toiseen kerhoon.

15.-18.6. Pyynikin metsäkerho

ma-to klo 10-14 (hinta 35 e) HUOM! Kerho on täynnä, voit ilmoittautua varasijalle!

Suosittelemme ilmoittautumista toiseen kerhoon.

29.6.-15.7. Aisti luonto Iidesrannasssa

joka viikko ma ja ke klo 10-14, yhteensä 6 kertaa (hinta 45 e)

TÄHÄN KERHOON VOI VIELÄ ILMOITTAUTUA! Hinta on 7,5 e x jäljellä olevat kerhokerrat ilmoittautumisesta lähtien.

20.-24.7. Seikkailuja kaupunkiluonnossa, tapaamispaikka Vapriikki

ma-pe klo 10-14 (hinta 40 e)

Kerhoissa ollaan ulkona ja säänmukainen pukeutuminen on välttämätöntä. Pakkaattehan kerholaisille omat eväät evästaukoa varten. Tervetuloa mukaan luontoseikkailuun!

Ilmoittautumaan pääset tästä

*****

Koronatilanne: Tänä kesänä emme valitettavasti järjestä suosittuja luontoleirejämme koronaepidemian vuoksi. Seuraamme epidemian etenemistä ja viranomaisten määräyksiä ja suosituksia. Valitettavasti saatamme joutua perumaan tapahtumia lyhyelläkin varoitusajalla, mikäli määräykset tai epidemiatilanne muuttuu. Lisäksi mikäli osallistujalla on vähäisiäkin flunssan oireita, tulee osallistujan jättää tapahtuma väliin. Ole tällöin yhteydessä sähköpostilla: lhp@luontoliitto.fi ja sovi osallistumismaksun palautuksesta.

*****

Varmista, että saat ajankohtaista tietoa tapahtumistamme seuraamalla tätä sivua, Facebook-sivuamme tai liittymällä sähköpostilistallemme lähettämällä pyyntö "Haluaisin liittyä Luonto-Liiton Hämeen piirin sähköpostilistalle, kiitos!" osoitteeseen sp-listat@luontoliitto.fi

*****

Tekoja haavoittuvan luontomme puolesta!

***

Jo yli neljänkymmenen vuoden ajan olemme olleet mukana antamassa luontoelämyksiä Tampereen ja sen lähialueiden asukkaille. On ollut leirejä, kerhoja, tempauksia; on viety lapsia ja lapsenmielisiä metsiin, rannoille, soille. Olemme tiedottaneet vaihtoehtoisista tavoista hakea onnea ja iloa elämään sekä toimineet luonnon itseisarvon tunnustamisen puolesta. Tule mukaan rakentamaan entistä parempaa ja onnellisempaa ympäristöä nykyisille ja tuleville lapsille, nuorille - meille kaikille.

Sinulla on mahdollisuus antaa ääni niille, joilla sitä ei ole: rakkaan luontomme rikkaalle lajistolle!

Tule mukaan, juuri sellaisena kuin olet, juuri sen verran kuin pystyt.

Ota yhteyttä:

lhp@luontoliitto.fi

Liity jäseneksi tästä!

« maaliskuu 2020 »
maaliskuu
Tapahtumat
Nuorten retki Kintulammille Tampereella PERUTTU 15.07.2020 - 16.07.2020 — Kintulammin retkeilyalue
Tulevat...