Sijainti: Pääsivu / Leirikokkikurssi

Leirikokkikurssi

Haluaisitko oppia kokkaamaan isolle porukalle? Hioa kasviskokkaustaitojasi? Saada kokinhommia leirikokkina tai muissa Luonto-Liiton tapahtumissa?
Milloin 18.02.2017 10:00 loppuu
19.02.2017 16:00
Missä Pauligin huvila, Mechelininkatu 36
Yhteyshenkilön nimi
Yhteyshenkilön puhelinnumero 040 - 1651907
Lisää tapahtuma kalenteriin vCal
iCal

Mitä ne lapset oikein syövät, miten ehdin varmasti tehdä kaiken ja entä, jos jollain on keliakia?

LUP:in leirikokkikurssilla tutustutaan leirikokkauksen perusteisiin sekä teoriassa että käytännössä. Viikonlopun mittaan tutuksi tulevat niin ruokalistan suunnittelu, aikataulutus kuin toteutuskin. Erityisesti keskitytään siihen, miten tehdään lapsille maistuvaa kasvisruokaa pienellä budjetilla, mutta samoilla vinkeillä pääsee pitkälle myös vaikkapa aikuisten ruokkimisessa ja juhlaruokien suunnittelussa.

Teorian lisäksi kurssilla myös kokataan yhdessä: testataan opittua ja valmistetaan omat lounaamme.

Kurssi räätälöidään osallistujiensa näköiseksi, joten kerro ilmoittautuessa mitä toivot kurssilta! Tule mukaan riippumatta siitä, oletko jo kokenut kasviskokki, jota kiinnostaa nimenomaan tapahtumakeittiön pyörittäminen, toistaiseksi liharuokia kokkaillut eräilijä tai aloitteleva ruuanlaittaja. Kurssia vetää Aino Haavisto, joka on kokannut Luonto-Liitossa viiden vuoden aikana sekä lapsille, perheille että aikuisille.

Kurssin hinta on 10€. Ilmoittaudu lähettämällä viesti osoitteeseen lup@luontoliitto.fi tai 040-1651907. Ilmoittaudu viimeistään 14.2. mennessä.

Mukaan kurssilta saa kasan testatusti hyviä reseptejä ja hyvät eväät keittiöhommiin sekä leireille että kotikeittiöön.

Aikataulu

Lauantai