Sijainti: Pääsivu / Lapset ja nuoret / Nuoret / Nuorten Luonto

Nuorten Luonto

Nuorten Luonto -lehti

Nuorten Luonnon oma nettisivut ovat osoitteessa nuortenluonto.fi.

Nuorten Luonto on Luonto-Liiton jäsenlehti, joka ilmestyy neljä kertaa vuodessa.

Nuorten Luonto paneutuu ympäristöasioihin ja aika paljon muuhunkin raikkaalla ja räväkällä otteella. Vaihtuvien teemajuttujen ohella kestoaiheita ovat ekoelämä ja kestävä kulutus, ympäristönsuojelu sekä luonnossa harrastaminen – kulttuuria unohtamatta. Nuorten Luonto kertoo myös Luonto-Liiton toiminnasta, uutisoi menneistä ja ennakoi tulevia.

Nuorten Luontoa tekevät nuoret itse yhdessä lehdenteon ammattilaisten kanssa. Myös sinä voit olla mukana tekemässä maan parasta nuorten ympäristölehteä!

Nuorten Luonnon vuosikerta sisältyy Luonto-Liiton jäsenmaksuun, joka on 25 € vuodessa. Tilaushinta erikseen on 35 € vuodessa. Suurin osa lehden jutuista on luettavissa lehden nettisivuilla.

Haluatko kirjoittaa Nuorten Luontoon?

Tule tekemään Nuorten Luontoa. Avustajana saat arvokasta kokemusta kirjoitustyöstä, lisäksi maksamme pienen palkkion. Ota yhteys toimitussihteeriin, jos juttujen kirjoittaminen tai kuvittaminen kiinnostaa! Katso lisätietoa Nuorten Luonnon sivuilta ja tule mukaan tekemään lehteä!

Lisätietoa:

Nuorten Luonnon sivut ja nettijutut: nuortenluonto.fi
Toimitussihteeri Elina Mikola, elina.mikola (at) luontoliitto.fi