Sijainti: Pääsivu / Kouluille / Kouluvierailut / Opettajalle / Tilaa kouluvierailu

Tilaa kouluvierailu

Luonto-Liiton Itämeri-, metsä-, susi- ja Ilmari- ilmastolähettiläät ovat kiertäneet vuosien varrella peruskouluissa, lukioissa ja ammatillisissa oppilaitoksissa eri puolilla Suomea pitämässä teemallisia oppitunteja. Tilaa luontoaiheinen kouluvierailu luokallesi!
Tilaa kouluvierailu

Kuva: Hanna Heikkilä

Syksyn 2016 vierailut ovat tilattavissa alla olevilla sähköisillä lomakkeilla.

Tilanne 14.9.2016: Metsä- ja Itämeri-lähettilästilauksia on tullut niin paljon, että tällä hetkellä emme pysty toteuttamaan enempää uusia metsävierailuja. Itämeri-lähettilään vierailun voi tilata vielä Turun, Tampereen, Jyväskylän, Vaasan ja Joensuun seuduille. Susilähettilään vierailun voi tilata Uudellemaalle ja Kanta-Hämeeseen.

HUOM! Viimeiset vierailut toteutetaan viikolla 48, joten huomioithan tämän tilausta tehdessäsi.

Ennen kuin täytät tilauslomakkeen, tutustu vierailun aiheeseen tarkemmin tästä.

Kouluvierailukoordinaattorimme vahvistaa jokaisen tilauksen sähköpostitse ja pyrkii löytämään kouluunne sopivan vierailijan mahdollisimman pian. Kun vierailija löytyy, ottaa hän itse yhteyttä opettajaan sopiakseen käytännön asioista. Joskus kuitenkin käy niin, että koulu on sijainniltaan liian kaukana tai toivottu ajankohta on sellainen, ettei se sovi vierailijoillemme, joista monet tekevät vierailuja esimerkiksi opintojensa ohessa. Tällöin kouluvierailukoordinaattori ottaa opettajaan uudelleen yhteyttä. Teemme kuitenkin parhaamme, että tilaamanne vierailu toteutuisi!

Kaikkien vierailujen aikana edellytetään opettajan läsnäoloa, eli opettaja on vastuussa ryhmästä sekä järjestyksenpidosta vierailun ajan.

Kouluvierailijat ovat Luonto-Liiton kouluttamia ympäristöasioista ja luonnonsuojelusta kiinnostuneita pääasiassa nuoria aikuisia.

Tilaa Itämeri-lähettiläsvierailu tästä.

(Huom! Itämeri-lähettilään vierailun voi tilata tällä hetkellä ainoastaan Turun, Tampereen, Jyväskylän, Vaasan ja Joensuun seuduille.)

Tilaa susilähettiläsvierailu tästä.