Sijainti: Pääsivu

Luonto-Liiton Keski-Suomen piiri

Luonto-Liiton Keski-Suomen piiri eli Kessu järjestää monenlaista toimintaa luonnonystäville Jyväskylän ja muun Keski-Suomen alueella.

kessu2Seikkailemme luonnon helmassa retkien, leirien ja pidempien vaellusten merkeissä. Lisäksi järjestämme monenlaisia yksittäisiä tapahtumia, joissa touhuamme yhdessä luonnon hyväksi hauskaa pitäen ja uutta oppien.

Ympäristökasvatus on meille tärkeää, ja kaikki lapset ovat tervetulleita luontokerhoihimme ja tapahtumiimme oppimaan luonnon ihmeistä ja sen suojelun tärkeydestä. Myös nuorisolle on monenlaista toimintaa. Tulevia tapahtumia voit käydä katsastamassa kalenterissamme. Meitä kannattaa seurata myös Facebookissa, missä kerromme tapahtumista ja muista ajankohtaisista meiningeistä.

Kasvatuksellisen toiminnan lisäksi teemme käytännön suojelutyötä ja otamme kantaa ajankohtaisiin päätöksiin tarpeen vaatiessa. Meille on tärkeää pysyä perillä Keski-Suomen luonnon tilasta, toimia sen suojelun hyväksi ja innostaa ihmisiä nauttimaan luonnosta. Jos oman lähiluontosi tilanne huolestuttaa sinua ja haluaisit toimia sen hyväksi, voit olla yhteydessä meihin.

Minkälaista ympäristötoimintaa sinä haluaisit Keski-Suomen alueelle? Kerro se meille, tai mikä vielä parempaa, tule itse mukaan tekemään yhdessä. Kessu on tekijöidensä näköinen: kaikki ovat tervetulleita, ja muutos lähtee pienestä!

Seuraa meitä Facebookissa
ja Instagramissa!