Sijainti: Pääsivu / Kevätpäivät 2020 / Osallistuminen

Osallistuminen

Tervetuloa mukaan kevätpäiville, Luonto-Liiton jäsenet sekä muut luonnosta ja ympäristöstä kiinnostuneet! Tapahtuman ilmoittautuminen on auki 16.3. saakka tai niin kauan kuin paikkoja riittää. Työpajat ja mökkimajoituspaikat täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä. Yhteiskuljetuksen kyytiin mahtuu 60 ensin ilmoittautunutta.

Tapahtuman osallistumismaksu on Luonto-Liiton jäsenille 15 €, muille 20 €. Maksu sisältää viikonlopun ohjelman, majoituksen, ruuat sekä matkat tapahtumapaikalle yhteiskuljetuksella Turusta ja Helsingistä.

Yhteiskuljetuksen alustava saapumisaikataulu perjantaina:

Klo 17 Helsinki
Klo 19:30 Turku
Klo 20:30 Tippsund

Yhteiskuljetuksen alustava paluuaikataulu sunnuntaina:

Klo 14:30 Tippsund
Klo 15:30 Turku
Klo 18 Helsinki

Ruokailut tapahtuman aikana:

Perjantai: runsas iltapala
Lauantai: aamupala, lounas, välipala, päivällinen, iltapala
Sunnuntai: aamupala, lounas, välipala (mukaan matkaevääksi)

Osallistumismaksu on maksettava 16.3. mennessä Luonto-Liiton tilille FI7080001301308921 (Danske Bank). Tämän jälkeen ilmoittautuminen muuttuu sitovaksi ja maksu voidaan palauttaa vain lääkärintodistusta vastaan.

Osallistujille lähetetään tarkempi infoviesti tapahtumasta ilmoittautumisajan päätyttyä.

Kevätpäiville ilmoittautumisen yhteydessä ilmoittaudutaan myös työpajoihin. Ennen ilmoittautumislomakkeen täyttämistä kannattaa siis tutustua ohjelmaan.

Huoltajiensa mukana saapuvat lapset ilmoitetaan ilmoittautumislomakkeella erikseen, ei huoltajan ilmoittautumisen yhteydessä.

Ilmoittaudu kevätpäiville >>

Tule vapaaehtoiseksi

Kevätpäivät toteutetaan pitkälti vapaaehtoisvoimin. Tulisitko sinäkin mukaan järjestäjätiimiin?

Tarjolla on monenlaisia tehtäviä vapaaehtoisille: on ennakkovalmisteluja ja tapahtumassa paikan päällä hoidettavia töitä, on isoja vastuualueita ja pienempiä askareita.

Järjestäjätiimin jäsenet pääsevät osallistumaan tapahtumaan maksutta. Kaikille vapaaehtoisille kirjoitetaan myös työtodistus.

Ota yhteyttä tapahtuman koordinaattoriin, niin etsimme sinulle sopivan tehtävän:

Milla Aalto
milla.m.aalto[ät]utu.fi