Sijainti: Pääsivu / Kevätpäivät 2020

Kevätpäivät 2020

Luonto-Liiton kevätpäivät on peruttu keväältä 2020. Niiden sijaan järjestetään syyspäivät. Seuraa tiedotusta ja tule mukaan tekemään vuoden kohokohtaa!

TIEDOTUS SYYSPÄIVIEN JÄRJESTÄMISESTÄ:

Luonto-Liiton syyspäiviä varten on varattu Reilan leirikeskus Salosta 9.-11.10.2020. Tapahtuman ilmoittautuminen avataan kesällä. Samalla julkaistaan ohjelma ja muut lisätiedot. Elo-syyskuun taitteessa tarkastellaan, salliiko pandemiatilanne tapahtuman toteuttamisen. Seuraa siis tiedotusta.

Haluatko mukaan järjestämään tapahtumaa? Ota yhteyttä koordinaattoriin:

Milla Aalto
milla.m.aalto[ät]utu.fi

Liity tapahtumaan Facebookissa!

***

TIEDOTUS KEVÄTPÄIVIEN PERUMISESTA:

Koronavirusepidemian vuoksi perumme Luonto-Liiton kevätpäivät tältä keväältä.

Jos olet jo ilmoittautunut kevätpäiville ja maksanut osallistumismaksusi, ei hätää. Lähetämme sinulle pian ohjeet osallistumismaksun palauttamisesta.

Kevätpäivien sivut päivitetään piakkoin ajan tasalle syyspäivien sivuiksi. Toistaiseksi sivut sisältävät vielä tietoa perutuista kevätpäivistä.

***

Kevätpäivät on Luonto-Liiton väentapaaminen. Se on kaikkien luontoliittolaisten ja liiton toiminnasta kiinnostuneiden yhteinen tapahtuma, jonne saapuu nuoria ja vähän vanhempiakin ympäristövaikuttamisesta ja luonnonharrastuksesta kiinnostuneita ihmisiä ympäri maan tapaamaan toisiaan, viettämään aikaa yhdessä, oppimaan uutta, suunnittelemaan ja kehittämään järjestön toimintaa, olemaan luonnossa ja rentoutumaan.

Kevätpäivät on suunnattu etenkin nuorille Luonto-Liiton jäsenille sekä muille luonnosta ja ympäristöstä kiinnostuneille noin 15-29-vuotiaille. Lisäksi on tarjolla ohjelmaa lapsille, minkä toivotaan kannustavan myös perheleiri- ja luontokerhotoiminnassa mukana olevia tulemaan kevätpäiville.

Haluatko mukaan järjestämään tapahtumaa? Ota yhteyttä koordinaattoriin:

Milla Aalto
milla.m.aalto[ät]utu.fi