Sijainti: Pääsivu / Tule mukaan

Tule mukaan

Osallistu toimintaamme - tule mukaan aktiiviseen laumaamme!

Jos haluat tutustua tarkemmin Kessun toimintaan, tule mukaan tapahtumiimme tai tule seuraavaan Kessun kokoukseen. Kokoukset järjestetään aina kuun kolmas keskiviikko ja ne ovat avoimia kaikille kiinnostuneille. Niissä jutellaan ajankohtaisista asioista, suunnitellaan tulevia tapahtumia ja mietitään mitä meininkejä Kessulle on luvassa.

Jos sinua kiinnostaa leiritoimintamme, voit ottaa yhteyttä leirikoordinaattorimme jonka tiedot löytyvät Yhteystiedot-sivulta. Voit esimerkiksi hakea kesäleireillemme töihin!

Jos taas koet palavaa intoa metsässä retkeilyä kohtaan, voit tulla järjestämään kanssamme erilaisia retkiä. Tai jos lasten kanssa luonnon tutkiminen ja ihmetteleminen kuulostaa juuri sinun jutultasi, voit osallistua Luonto-Liiton kerhonohjaajakoulutukseen ja tulla vetämään lasten luontokerhoa.

Tai ehkä juuri sinulta löytyy ihan uusi idea joka kuulostaa Kessun toimintaan sopivalta!

Kaikki ovat tervetulleita, joten ota rohkeasti yhteyttä vastaaviimme tai Kessun sähköpostiosoitteeseen kessu(at)luontoliitto.fi jos haluat kuulla lisää toiminnastamme ja osallistumismahdollisuuksista!

Haluatko Kessun sähköpostilistalle?

Kessulla on oma sähköpostilista, jolla tiedotetaan Kessun tapahtumista ja ajankohtaisista ympäristöasioista.

Listalle pääsee lähettämällä viestiä sähköpostiosoitteeseen kessu(at)luontoliitto.fi

Luonto-Liiton Keski-Suomen piiri löytyy myös Facebookista - seuraa meitä ja saat tietoa ajankohtaisista tapahtumista: www.facebook.com/KessuLuontoliitto/

Kessua voit seurata myös Instagramissa: www.instagram.com/kessu_luontoliitto/

Yhteistyö

Teemme mielellämme yhteistyötä esimerkiksi erilaisten tapahtumien, toiminnan tai koulutusten järjestämisessä. Voit tulla järjestämään mielenkiintoisia tapahtumia kanssamme, tukea toimintaamme tai pyytää meiltä vastavuoroisesti luontoaiheista apua tai asiantuntemusta.
Ota yhteyttä jos yhteistyö kanssamme kiinnostaa!

« tammikuu 2019 »
tammikuu