Sijainti: Pääsivu / Tapahtumat / Ruskavaellus Laulavan mörön polulle 2.10 - 4.10.2015

Ruskavaellus Laulavan mörön polulle 2.10 - 4.10.2015

Lähdetään katsomaan, josko Suolahden ja Sumiaisten seutu tarjoaisi retkeilevälle ruskanäkymiä ja rauhaa kaupungin hälinästä. Sieniäkin saatetaan löytää!
Milloin 02.10.2015 18:00 loppuu
04.10.2015 16:00
Lisää tapahtuma kalenteriin vCal
iCal
Suuntaamme Sumiaisissa kulkevalle Laulavan mörön polulle: http://www.aanekoski.fi/vapaa-aika/matkailu/nahtavyydet/laulavan-moron-luontopolku
Lähtö on perjantaina 2.10. alkuillasta ja paluu sunnuntaina 4.10. hyvissä ajoin. Vaihtoehtoja paikan päälle siirtymiseksi ovat julkisen liikenteen bussi ja kimppakyydit. Hurjapäät saattavat jopa pyöräillä paikalle! :) Liikkuminen kohteessa tapahtuu kävellen ja yöpyminen teltoissa tai muissa mukana kannettavissa majoitteissa. Laulavan mörön polku on kokonaisuudessaan noin 19 km pitkä. Vaatimuksena retkelle osallistumiselle on edes jonkinmoinen retkeilykokemus (osaat esim. käyttää retkikeitintä ja olet yöpynyt ulkona aiemminkin). Esimerkiksi Luonto-Liiton vaelluskurssi kelpaa taustakokemukseksi. ;) Mikäli kokemusta ei ole, mutta haluaisit aivan ehdottomasti mukaan, ota yhteyttä allekirjoittaneeseen!
Ilmoittaudu retkelle ma 28.9. mennessä täyttämällä ilmoittautumislomake:
Retki on omakustanteinen (sis. matkat ja ruuat ja mahdolliset hankinnat; hinta-arvio ~ 50 € riippuen menusta). Osallistumismaksua ei ole. :)
Psst! Tapahtuma facebookissa: https://www.facebook.com/events/693125957497661/

Lisätietoja tästä tapahtumasta...