Sijainti: Pääsivu / Tapahtumat / Kutkuttavaa lähimetsäteatteria Jyväskylässä 6.9.2015

Kutkuttavaa lähimetsäteatteria Jyväskylässä 6.9.2015

Hyödyttömän metsän tarinoita kuullaan myös Jyväskylässä sunnuntaina 6.9.
Milloin 06.09.2015
alkaa 18:00 loppuu 20:00
Missä Köhniönjärvi
Yhteyshenkilön nimi
Lisää tapahtuma kalenteriin vCal
iCal
Syksy alkaa pikkuhiljaa hiippailla helteisten päivien iltoihin, punastuttaa puolukoita ja kasvattaa sieniä lähimetsissämme. Luonto-Liiton Lähimetsät haltuun -kampanjan yhteydessä järjestetään meillä Jyväskylässäkin syksyn alussa kaikenikäisiä metsänystäviä viihdyttävä metsäteatteri. Kiertue kantaa nimeä Hyödyttömän metsän tarinoita, ja se tutkii leikkisästi ihmisenä, eläimenä ja puuna olemista. Metsäpolkua kuljettava teatteriesitys sopii erityisesti nuorille, unohtamatta kuitenkaan pienempiä ihmistaimia tai jo aikuisikään ehtineitä.
Metsäteatterikiertue saapuu Jyväskylän Köhniönjärvelle sunnuntaina 6.9., ja teatteri alkaa klo 18. Kohtaamispaikkana toimii Köhniönjärven uimaranta, jonne pääsee Jyväskylän keskustasta päin Keskussairaalantietä ja Erämiehenkatua suoraan. Paikalle on helppo tulla myös julkisilla: paikallisbussit 1 ja 2 pysähtyvät Köhniönjärven pysäkillä aivan uimarannan vieressä. Lisäksi paikoitustilaa autoille löytyy.
Lippujen hinta metsäteatteriin on 5€ ja niitä voi varata ennakkoon osoitteesta: lahimetsathaltuun [ at ] gmail.com, tai puhelimitse 044 9787 010.
sekä tapahtuman Facebook-sivulta: https://www.facebook.com/events/516098051874477/
Lämpimästi tervetuloa!

Lisätietoja tästä tapahtumasta...