Sijainti: Pääsivu / Tapahtumat / Kortemäki haltuun! - koko perheen seikkailutapahtuma Jyväskylässä 28.2.2015

Kortemäki haltuun! - koko perheen seikkailutapahtuma Jyväskylässä 28.2.2015

Lähimetsät haltuun -kampanjan avajaistapahtuma Jyväskylässä.
Milloin 28.02.2015
alkaa 11:00 loppuu 16:00
Yhteyshenkilön nimi
Yhteyshenkilön puhelinnumero 0407349006
Lisää tapahtuma kalenteriin vCal
iCal

Jyväskylän lähimetsässä tapahtuu sunnuntaina 28.2.2015, kun Luonto-Liiton Keski-Suomen piiri järjestää koko perheen seikkailutapahtuman Kortemäellä kello 11-16. Tule mukaan seikkailuradalle ja ihmettelemään lähimetsiemme elämää! Kansanperinteessämme metsät ovat tärkeässä osassa, ja seikkailupolullamme vaeltaakin Kalevalan päivän kunniaksi tavallisen metsänväen lisäksi myyteistä tuttuja hahmoja. Tarjolla kuumaa mehua ja pientä naposteltavaa. Tapahtuma on maksuton ja kaikki ovat tervetulleita viettämään kanssamme mukavaa päivää lähimetsässä.

Tapahtuma on osa Luonto-Liiton valtakunnallista Lähimetsät haltuun! -kampanjaa, jonka tarkoituksena on lisätä tietoisuutta lähimetsien tärkeydestä luonnon monimuotoisuudelle ja ihmisten hyvinvoinnille. Lisätietoja kampanjasta ja tapahtumasta saa metsävastaavaltamme Miia Kokkoselta (0407349006)

« elokuu 2017 »
elokuu