Sijainti: Pääsivu / Tapahtumat / 1.-2.11. Metsäryhmän toiminnallinen viikonloppu Jyväskylässä. Lauantain kokous klo 13 alkaen

Huom.! 1.La kokous klo 13.alkaen. 2. Lisäksi voit vielä ilmoittautua mukaan viikonloppuun, sillä käytännön järjestelyt hoituvat hyvin, vaikka porukkaa tulisi lisääkin.
Milloin 01.11.2014 13:00 loppuu
02.11.2014 20:00
Yhteyshenkilön nimi Ilmoittautua voit kukka.kyro@helsinki.fi, 0503048709 heti tai kohta. Kerro samalla mieluusti ainakin nämä tiedot: Osallistutko molempien päivien ohjelmaan, mistä tulet ja tarvitsetko majoitusta.
Lisää tapahtuma kalenteriin vCal
iCal

1.-2.11. Luonto-Liiton metsäryhmä saapuu Jyväskylään Tutustu metsäläisiin ja tule mukaan kartoitusretkille.

Kylmää, märkää ja pimeää, puuduttavaa kokoustamista, kohmeisia sormia kaivelemassa kääpänäytteitä ensilumen alta, otsalampun valoa ja pakkasen hyydyttämiä gps:n paristoja. Tätäkö on metsäryhmän marraskuinen vierailu Jyväskylään? Vai ehkäpä aurinkoa, kauniita syksyisiä metsiä, mielenkiintoisia lajilöytöjä, hyvää meininkiä ja innostavaa metsien suojelun edistämistä viikonlopun verran hienossa seurassa? Tämä selviää luonnollisesti vain tulemalla itse paikalle!

Luonto-Liiton metsäryhmä saapuu kauan suunnitellulle ja epäilemättä myös hartaasti odotetulle vierailulle Jyväskylään marraskuun ensimmäisenä viikonloppuna. Vierailun ohjelma on suunnilleen seuraavanlainen:

Lauantai 1.11

- Metsäryhmän kokous klo 13 alkaen SLL:n toimistolla

illalla saunomista ja muuta illanviettoa ylioppilaskylässä, halukkaille on kenties myös tarjolla mahdollisuus tutustua Jyväskylän yöelämään.

Sunnuntai 2.11
- Maastossa inventointia niin kauan kuin valoa riittää

Mukaan voi tulla koko viikonlopuksi tai vain jommaksi kummaksi päiväksi. Kauempaa tulevien matkat korvataan ja majoitus järjestyy kotimajoituksena Kessulaisten luona. Sunnuntain aikataulu ja inventointikohteet täsmentyvät tässä lähiviikkoina, mutta tarkoituksena on kartoittaa Jyväskylän kaupungin omistamia metsiä niin että maastoon lähdetään heti aamusta ja paluu on iltapäivällä. Maasto-osuuteen osallistuaksesi et tarvitse muuta kuin siihen soveltuvat vaatteet ja eväät. Hyödyllisiä isävarusteita kuten puukon ja lupin saa tarvittaessa myös lainaan. Laji- tai muu kartoitusosaaminen ei siis ole ennakkovaatimuslistalla, mukaan voi lähteä myös ihan puhtaasti oppimaan!

Ilmoittautua voit kukka.kyro@helsinki.fi, 0503048709  heti tai kohta. Kerro samalla mieluusti ainakin nämä tiedot: Osallistutko molempien päivien ohjelmaan, mistä tulet ja tarvitsetko majoitusta.

« syyskuu 2016 »
syyskuu