Sijainti: Pääsivu / Leirit ja kerhot / Luontokerhot

Kessun luontokerhotoimintaa lapsille.
Luontokerhot

Kuva: Anne-Marie Korkealehto

Luontokerhot ovat iloista yhdessäoloa, kädentaitoja, elämyksiä, pieniä retkiä ja luonnon tutkailua. Tarkoituksena on tarjota lapsille mukavia elämyksiä lähiluonnossa samanikäisten kavereiden kanssa, sekä aineksia vastuullisen luonto- ja ympäristösuhteen rakentamiseen.

Luontokerho uusille jäsenille kesällä 2020!

Liity nyt jäseneksi Luonto-Liittoon ja saat jäsenlahjaksi kaksi kokonaista luontokerhopäivää lapsellesi!

Kerhopäivät järjestetään Kortepohjassa klo 9-15 ja ohjelmassa on mm. lyhyitä retkiä, hyönteishotellien rakennusta ja lampaiden sekä muiden elollisten ihmettelyä. Mukaan tarvitset vain omaat eväät ja sään mukaiset ulkoiluvarusteet. Päivien aikana tarjoillaan kevyt keittolounas. Kerhoon mahtuu 15 ensimmäiseksi ilmoittautunutta lasta. Kerho on suunnattu alakouluikäisille.

Lisätiedot ja ilmoittautumiset sähköpostitse kessu@luontoliitto.fi tai puhelinnumeroon 041 4409099 / Inka.

Luonto-Liiton jäseneksi voit liittyä osoitteessa www.luontoliitto.fi/liity/liityjaseneksi. Jäsenyys maksaa 28 e / vuosi / perhe. Tervetuloa laumaan!

Jäsenlahjatarjous koskee kaikkia uusia jäseniä. Max. 2 ilmoittautumista / perhe.

Kerhoja suunnitteilla syksylle!

Mikäli sinulla olisi kiinnostusta ryhtyä ohjaamaan Luonto-Liiton kerhoa, niin ota rohkeasti yhteyttä. Ohjaajille on tarvetta, ja Luonto-Liitto järjestää ohjaajakoulutuksia.

« elokuu 2021 »
elokuu