Sijainti: Pääsivu / Leirit ja kerhot / Leirit kesällä 2020

Leirit kesällä 2020

Keski-Suomen piirin järjestämät leirit.

leirit

Luontopäiväleiri Jyväskylässä

7 - 12 vuotiaille

Koronarajoitusten höllentyessä hieman Kessu päätti järjestää yhden päiväleirin kesäkuussa:

Leirin ajankohta on 8.-12.6.

Leirillä tutkitaan luontoa, tehdään pieniä retkiä ja opitaan lisää lähiympäristöstämme. Päiväleiri on suunnattu 7-12 -vuotiaille. Leiripäivät ovat klo 9-15, tukikohtana toimii Jyvälä (Palokunnankatu 16) Jyväskylässä. Oma kokkimme valmistaa meille maukkaat kasvisruoat.

Leirin hinta:
- Luonto-Liiton jäsenille 90 e
- muille 118 e

Sisaralennus 10e

Maksamalla korkeamman leirimaksun, voitte halutessanne liittyä samalla jäseniksi.

Luonto-Liiton jäsenyys kattaa koko perheen ja jäseniksi voitte liittyä osoitteessa http://www.luontoliitto.fi/liity

Ilmoittautuminen leirille tapahtuu täällä.

Luontoperheleiri Hangasjärvellä

Kessu järjestää perheleirin 21.-23.8. Hangasjärven ulkoilualueella sijaitsevalla Hangasjärven kämpällä.

Perheleirillä pääset rentoutumaan yhteisen ohjelman, ruuan ja saunomisen merkeissä sekä nuotiolla istuen elokuun hämäristä illoista nauttien! Leirille voi osallistua perheet vauvasta vaariin! Leirillä yhteisestä tekemisestä vastaavat Luonto-Liiton koulutetut ohjaajat. Oma kokkimme valmistaa maittavat vegaaniset kasvisruoat.

Leiripaikalle järjestetään yhteiskyyditykset perjantai-iltapäivällä Jyväskylästä sovitusti, sekä sunnuntaina iltapäivällä kämpältä takaisin Jyväskylään. Paikalle voi saapua myös omalla autolla.

Hangasjärven kämpällä on neljä makuuhuonetta, joissa kussakin on 6 sänkyä (kerrossängyt). Sängyissä on kevyet fleece-huovat ja tyynyt eli omat liinavaatteet ja/tai makuupussi on hyvä varata mukaan. Pihamaalla on myös mahdollisuus majoittua omalla teltalla.

Huomioithan, ettei kämpässä ole sähköjä eikä juoksevaa vettä!

Lisätietoa Hangasjärvestä voit lukea täältä.

Leirin hinta: ensimmäinen perheenjäsen 90/110 e (alennettu hinta Luonto-Liiton jäsenille), seuraava perheenjäsen 30 e/ilmoittautuja.

Ilmoittautuminen perheleirille tapahtuu täällä.
_______________________________________________

Leirien peruutusehdot:
Jos jostain syystä haluatte perua ilmoittautumisenne, tehkää se pikimmiten, jotta voimme tarjota vapautunutta leiripaikkaa muille.

Jos leiri perutaan alle kaksi viikkoa ennen leirin alkua, perimme 50 % leirin hinnasta. Mikäli peruutus tehdään leiriä edeltävällä viikolla, perimme täyden leirimaksun.

sähköpostitse leirikoordinaattorilta: kessu(at)luontoliitto.fi

Luonto-Liiton leirilupauksen voit käydä lukemassa täältä.

Kessun tietosuojailmoitukseen voit tutustua tästä.
Ilmoittautumalla leirille, hyväksyt tietojen käytön selosteen mukaiseen tarkoitukseen.

« toukokuu 2020 »
toukokuu
Luontopäiväleiri 08.06.2020 - 12.06.2020 — Jyvälä (Palokunnankatu 16)
Luontokerho uusille jäsenille 15.06.2020 - 16.06.2020 — Kortepohja