Sijainti: Pääsivu / Lahjoita

Lahjoita

Tue Kessun toimintaa sekä Keski-Suomessa tapahtuvaa ympäristökasvatusta ja luonnonsuojelua lahjoittamalla!

Kessu toimii pääasiassa vapaaehtoisvoimin ja erilaisten avustusten varassa. Toiminnalla pyritään tarjoamaan mielenkiintoisia luontokokemuksia ja harrastusmahdollisuuksia, ympäristökasvatusta lapsille ja nuorille, sekä tekemään käytännön suojelutyötä nimenomaan Keski-Suomen alueella.

Näin ollen erilaisilla lahjoituksilla on todella suuri merkitys Kessulle!

Lahjoitetuilla varoilla järjestämme Keski-Suomessa mm. luontoleirejä, -kerhoja, ja retkiä, sekä käytännön suojelutyötä. Tässä esimerkkejä siitä mitä kaikkea Kessu saa lahjoitetuilla varoilla aikaiseksi, jokainen euro on eteenpäin:

• 10 e Kessu järjestää yhdet vieraslajien torjuntatalkoot Keski-Suomessa
  • 20 e Kessu kouluttaa luontokerhon ohjaajan
  • 50 e Kessu järjestää koko perheen päiväretken

Näin lahjoitat:

1. Lahjoita suoraan Kessun keräystililleFI44 8146 9710 2127 38
  2. Lahjoittaa voit myös käteisellä nähdessäsi Kessun rahankeräyslippaan tapahtumissamme tai asioidessasi yhteistyökumppaneidemme liikkeissä. Tällä hetkellä Kessun rahankeräyslippaan voi bongata Ruohonjuuressa Seppälässä, Luontomuseossa Harjun Vesilinnassa, sekä The Local Culture Hostel & Cafen kahvilassa Yläkaupungilla.

Rahankeräysluvan tiedot:
Sisä-Suomen poliisilaitoksen rahankeräyslupa RA/2018/514 - Saaja: Luonto-Liiton Keski-Suomen piiri ry - Myönnetty: 28.5.2018 - Voimassa Keski-Suomessa - Keräysaika: 28.5.2018-27.5.2019

« tammikuu 2019 »
tammikuu
Tapahtumat
Kessun järjestäytymiskokous 16.1.2019 16.01.2019 16:00 - 18:00 — Kessun toimisto
Tulevat...