Kesän päiväleirit

Hae ohjaajaksi tai johtajaksi lasten päiväleireille! Kessu järjestää päiväleirejä kesäkuussa tukikohtanaan Mäki-Matin perhepuisto. 3.-7.6. Päiväleiri 1 10.-14.6. Päiväleiri 2 Leirit on suunnattu 7-12 -vuotiaille, ja leiripäivä kestää yhdeksästä kolmeen. Ohjaajilta edellytetään vähintään 16 vuoden ikää ja Luonto-Liiton leirinohjaajakoulutuksen käymistä. (Koulutus järjestetään Jyväskylässä huhtikuun lopulla, linkki kommenteissa.) Jokaiselle leirille haetaan kahta ohjaajaa. Ohjaajien tehtäviin kuuluu leirin suunnittelu ja toteuttaminen yhteistyössä toisen ohjaajan ja leirin johtajan kanssa. Ensiaputaidot, luonnontuntemus ja leirikokemukset katsotaan eduksi. Päiväleirin ohjaajan palkkio on 35e/leiripäivä. Johtajilta edellytetään vähintään 18 vuoden ikää, Luonto-Liiton leirinohjaajakoulutuksen käymistä ja aiempaa kokemusta Luonto-Liiton leireistä. Johtajan vastuulla on organisoida leirin suunnittelu ja toteutus, sekä ottaa päävastuu leiristä kokonaisuutena. Ensiaputaidot, luonnontuntemus ja soveltuva koulutus katsotaan eduksi. Päiväleirin johtajan palkkio on 60e/leiripäivä. Hae rohkeasti mukaan! Lähetä vapaamuotoinen hakemus osoitteeseen kessu@luontoliitto.fi Muista kertoa hakemuksessasi mille leirille/leireille haet ja millaisia taitoja sinulla on.

• 03.06.2019 09:00 ja loppuu 14.06.2019 17:00 .
« toukokuu 2019 »
toukokuu