Sijainti: Pääsivu / Ajankohtaista / Vaikuta! Kuva- ja kirjoituskilpailu

Vaikuta! Kuva- ja kirjoituskilpailu

Luonto-Liiton Keski-Suomen piiri järjestää avoimen kuva- ja kirjoituskilpailun kaikille alle 30-vuotiaille lapsille ja nuorille. Kilpailun teemana on vaikuttaminen ja ympäristö. Miten saat äänesi kuuluviin? Miten voit vaikuttaa lähiympäristöösi? Yksin vai yhdessä? Mielipidekirjoituksella vai mielenosoituksella? Minkälaisia mielikuvia vaikuttaminen sinussa herättää? Kirjoita runo, lyhyt tarina, piirrä tai maalaa kuva tai ota valokuva vaikuttamisesta tai siitä mitä vaikuttaminen sinulle merkitsee. Kilpailuaikaa on koko lokakuu 2020.
Vaikuta! Kuva- ja kirjoituskilpailu

Kuva: Laura Auvinen

Yleiset osallistumis- ja kilpailusäännöt:

Kilpailuaika: 1.-31.10.2020

Kilpailuun voivat osallistua kaikki alle 30-vuotiaat!

Kilpailussa on neljä sarjaa:

1. Kuvallinen tuotos alle 13-vuotiaat

2. Kirjallinen tuotos alle 13-vuotiaat

3. Kuvallinen tuotos 13–29-vuotiaat

4. Kirjallinen tuotos 13–29-vuotiaat

Tekstin, piirroksen tai valokuvan tulee olla kilpailijan itsensä tuottama ja hänellä tulee olla teokseen täydet oikeudet.

Mikäli kuvassa esiintyy tunnistettavia henkilöitä, tulee kuvaajalla olla kuvassa esiintyvien suostumus kuvien julkaisuun.

Kilpailuun osallistuminen: Lähetä teksti tai valokuva tai hyvälaatuinen valokuva piirroksesta tai maalauksesta sähköpostitse osoitteeseen kessu@luontoliitto.fi tai postitse: Luonto-Liiton Keski-Suomen piiri, Kauppakatu 2 E 1, 40100 Jyväskylä. Säilytä alkuperäinen teos itselläsi sen mahdollista jatkokäyttöä varten (esimerkiksi loppunäyttely).

1. Parhaat kilpailutyöt julkaistaan Keskisuomalaisessa sekä Luonto-Liiton jäsenlehdissä, Siepossa ja Nuorten Luonnossa sekä Luonto-Liiton sosiaalisen median alustoilla.

2. Kilpailun voittajat julkistetaan lauantaina 14.11.2020 Jyväskylän pääkirjastolla kilpailun lopputapahtumassa. Voittajatyöt sekä raadin valitsemat parhaat työt ovat esillä näyttelyssä Jyväskylän pääkirjastolla kuukauden ajan.

3. Kirjallinen tuotos maksimissaan 9000 merkkiä, fonttikoko 12, riviväli 1,0. Piirroksen tai maalauksen maksimikoko A2. Valokuvan maksimikoko 5 Mt

4. Kilpailutöitä voidaan luovuttaa anonyymeinä tieteellisen tutkimuksen käyttöön.

5. Palkinnot:

1. Kuvallinen tuotos alle 12-vuotiaat: 100 e lahjakortti taidetarvikekauppa Artloon

2. Kirjallinen tuotos alle 12-vuotiaat: 100 e lahjakortti kirjakauppaan

3. Kuvallinen tuotos 13–29-vuotiaat: 100 e lahjakortti taidetarvikekauppa Artloon

4. Kirjallinen tuotos 13–29-vuotiaat: 100 e lahjakortti kirjakauppaan

Lisäksi kilpailussa jaetaan kunniamainintoina mm. teatterilippuja Jyväskylän kaupunginteatteriin, päivälippuja Laajiksen laskettelurinteeseen ja seikkailupuistoon sekä Ruohonjuuren tuotepalkintoja.

« lokakuu 2020 »
lokakuu