Sijainti: Pääsivu / Ajankohtaista / Kerhonohjaajakoulutus Jyväskylässä

Kerhonohjaajakoulutus Jyväskylässä

Tervetuloa Luonto-Liiton Keski-Suomen piirin järjestämään luontokerhon ohjaajakoulutukseen Jyväskylässä 10.-11.11.2018!
Milloin 10.11.2018 12:00 loppuu
11.11.2018 16:00
Missä Kauppakatu 2 E 1
Lisää tapahtuma kalenteriin vCal
iCal

Koulutus on räätälöity erityisesti Luonto-Liiton tuleville kerhonohjaajille, mutta muutkin kiinnostuneet, kuten leirityöntekijät, kasvatusalalla toimivat yms. saavat koulutuksesta vinkkejä alakoululaisten ympäristökasvatuksen toteuttamiseen ja lasten luontosuhteen vahvistamiseen. Viikonloppukurssin aikana kurkistetaan ympäristökasvatuksen perusteisiin, opetellaan uusia luontoleikkejä ja saadaan toimintavinkkejä.

Koulutuksen käytyäsi sinulla on mahdollisuus ohjata Luonto-Liiton luontokerhoja, joita järjestetään esimerkiksi sopivalla yhteistyökoululla alakouluikäisille (luontokerhojen ohjauksesta maksetaan myös palkkio).

Lauantaina 10.11. aloitetaan puoliltapäivin Kessun toimistolla ja kouluttaudutaan aina ilta kuuteen saakka Luonto-Liiton kerhonohjaajakouluttaja, Katri Silvosen opastuksella.

Lauantaina, koulutuksen ensimmäisen päivän jälkeen, voi halutessaan jatkaa iltaa toimistolla yhdessä muiden Kessulaisten kanssa rennon illanvieton, leffailun ja herkuttelun merkeissä.

Sunnuntaina 11.11. jatketaan koulutusta aamupäivästä ja päätetään koulutus n. klo 16 aikoihin.

Molempina päivinä Kessu tarjoaa lämpimän kasvisruoan, sekä kahvi/tee-tauot. Tarkempi ohjelma tulossa myöhemmin!

Koulutuksen hinta osallistujille on 20€ / 30€. Edullisempi hinta on Luonto-Liiton jäsenille. Luonto-Liiton jäseneksi voit liittyä osoitteessa: http://www.luontoliitto.fi/liity/liity

Viikonloppukoulutukseen otetaan mukaan nopeimmat 15 innokasta!

Ilmoittautuminen:
Ilmoittaudu mukaan sähköpostilla osoitteeseen kessu@luontoliitto.fi
Kerro viestissäsi:
1.) Nimi