Sijainti: Pääsivu / Ajankohtaista / Kessun kevätkokous 5.4.2018

Kessun kevätkokous 5.4.2018

Kessun kevätkokous ja jännittävä Keski-Suomen kovin vegekokki -kilpailu järjestetään 5.4.2018.
Milloin 05.04.2018
alkaa 17:00 loppuu 20:00
Missä Voionmaankatu 18
Lisää tapahtuma kalenteriin vCal
iCal

Tervetuloa lämpimästi Kessun kevätkokoukseen klo 19 alkaen Kristillisen koulun kotitalousluokkaan (Voionmaankatu 18). Kokouksessa vahvistetaan vuoden 2017 toimintakertomus, tilinpäätös sekä toiminnantarkastajan lausunto. Lisäksi päätetään vuoden 2017 hallituksen vastuuvapauden myöntämisestä. Kokous on kaikille avoin ja äänioikeus on yhdistyksen jäsenillä. Luvassa ruokaa ja juomaa.

Ennen kevätkokousta käydään kuitenkin jännittävä mittelö Keski-Suomen parhaimman vegekokin tittelistä. Tunnetko Sinä olevasi valmis vispaamaan itsesi voittoon? Vai asuuko naapurissasi pöytälaatikko Jamie Oliver? Nappaa itsesi, naapurisi ja kaverisi mukaan mittelöön, jossa erilaisten kokkaustehtävien jälkeen julistetaan Keski-Suomen paras vegekokki! Mainetta, mammonaa ja makeat yllätyspalkinnot kolmelle parhaalle.

Kokkailut aloitetaan klo 17 Kristillisen koulun kotitalousluokassa. Kilpailu on avoin kaikenikäisille ja -näköisille kokeille. Myös kannustusjoukkoihin ja makutuomaristoon kaivataan tyyppejä, joten ilmoittaudu oitis. Ilmoittautua voi Kessun sähköpostiin: kessu(at)luontoliitto.fi tai puhelimitse/viestillä: 045 127 1228

« lokakuu 2018 »
lokakuu