Sijainti: Pääsivu / Yhteystiedot

Yhteystiedot

Täältä löydät tietoja Kessun nykyisestä hallituksesta. Meihin voi olla yhteydessä vastuualueillemme kuuluvissa asioissa. Jos et tiedä, keneen hallituslaisista ottaisit yhteyttä, niin lähesty puheenjohtajaamme Hetaa. Kessulla on myös oma puhelinnumero ja sähköpostiosoite.

Jos haluat liittyä Kessun sähköpostilistalle, lähetä viesti osoitteeseen kessu(at)luontoliitto.fi.

Kessun osoite: Pitkäkatu 5 B6, 40700 Jyväskylä
Sähköposti: kessu@luontoliitto.fi
Puhelin: 040 509 5079

HALLITUS 2017

Hallitus kokoontuu kerran kuukaudessa ja aina tarvittaessa. Keväällä 2017 kokouksia on kerran kuussa keskiviikkoisin 18.1., 15.2., 15.3., 19.4. ja 17.5. Hallituksen kokoukset ovat avoimia kaikille toiminnasta kiinnostuneille ja niistä tiedotetaan Kessun sähköpostilistalla sekä Luonto-Liiton tapahtumakalenterissa. Tervetuloa  mukaan joukkoomme!

Heta Kopra

heta.kopra@gmail.com

C:\Users\heta\Downloads\Heta-2.jpg

Oon Heta Kopra ja toimin Kessun eli Luonto-Liiton Keski-Suomen piirin puheenjohtajana. Suunnittelen ja järkkäilen muiden aktiivisten Kessulaisten kanssa Luonto-Liiton paikallistoimintaa täällä Keski-Suomessa ja Jyväskylässä. Tykkään eksyä metsään ja vien muitakin mielellään mukanani metsäilemään ja retkeilemään. Kasvatan ja mielellään vieläpä ympäristökasvatan pieniä ja isoja ihmisiä kestävän kehityksen hengessä. Lempparivuodenaikani on ehottomasti kevät. Luonto heräilee pikkuhiljaa talviunilta, mutta itikat vielä hytisee koloissaan.

Minuun voit ottaa yhteyksiä, jos kaipailet lisätietoa Kessun toiminnasta. Tervetuloa iloiseen ja energiseen joukkoomme kaikki luonnolliset luontoilijat tai sellaisiksi haaveilevat, umpikaupunkilaiset, joille kappale kauneinta luontoa on asfaltin raosta pilkistävä leskenlehti ja muuten vaan kaikki immeiset, jotka kokevat luonnon ja kestävän kehityksen osa-alueet osaksi arkeaan!

Milla Hämäläinen

Sihteeri, varapuheenjohtaja
milla.k.hamalainen@gmail.com
Milla
Toimin Kessun hallituksen varapuheenjohtajana sekä sihteerinä vuonna 2017. Kessuun hyppäsin mukaan vuonna 2015 Luonto-Liiton Hämeen piiristä, jonka hallituksessa vaikutan edelleen ns. etäjäsenenä. Vapaa-aikaani tykkään viettää mm. liikkuen erilaisten lajien parissa sekä metsissä ihan vaan fiilistellen. Usein mukanani viilettää myös jo eläkepäiviä viettävä Nasu-koira. Luonto-Liitosta on tullut minulle vuosien saatossa tärkeä osa arkea ja sen kautta olen saanut elämääni paljon uusia inspiroivia ihmisiä. Lisäksi koen, että Luonto-Liitossa voin vaikuttaa itselleni tärkeisiin asioihin ja tarjota myös muille hienoja luontoelämyksiä.

Sini Tiihonen

Rahastonhoitaja
sini.s.p.tiihonen@student.jyu.fi
Sini Tiihonen

Olen Sini Tiihonen, Kessun uusi rahastonhoitaja. Opiskelen tällä hetkellä toista vuotta Jyväskylän Yliopistossa filosofiaa, jonka lisäksi olen kiinnostunut kestävästä kehityksestä ja viestinnästä. Opiskelun vastapainona on kiva päästä vaikuttamaan ja kehittämään taitojaan järjestötoiminnan parissa kivojen tyyppien kera! Vapaa-ajallani treenailen kuntosalilla, lenkkeilen ja soitan orkesterissa poikkihuilua.

Miia Kokkonen

Metsävastaava, SLL-yhteyshenkilö
miia.p.kokkonen@student.jyu.fi
Miia Kokkonen
Toimin Kessun metsävastaavana kolmatta vuotta ja pyöritän Keski-Suomen metsäryhmää. Olen myös Luonto-Liiton valtakunnallisen metsäjaoston jäsen. Minuun voi ottaa yhteyttä kaikenmoisten metsäasioiden tiimoilta, niin suojeluun kuin vaikkapa lajistoon liittyvissä jutuissa. Laita viestiä, jos haluat olla osana keskisuomalaista luonnonsuojelua!

Essi Lakso

Tiedotusvastaava, kerhovastaava
lakso.essi@gmail.com
Essi Lakso
Toimin Kessun tiedotusvastaavana sekä kerhovastaavana. Olen innokas luonnossa liikkuja ja koen tärkeäksi innostaa luonnon pariin myös lapsia ja nuoria. Ole minuun yhteydessä, jos etsit lapsellesi luontokerhoa tai olet innokas pykäämään oman luontokerhon pystyyn!

Laura Tuominen

Leirivastaava, Leirikoordinaattori
laura.s.tuominen@student.jyu.fi
Laura
Toimin Kessussa leirivastaavana sekä leirikoordinaattorina vuonna 2017. Koordinoin ja toimin yhteyshenkilönä kessun kesän leirien sekä syksyn perheleirin tiimoilta. Vapaa-aikanani säntäilen ympäriinsä kaikenlaisista jutuista innostuen, tanssien ja joogaten, maailmanparannusaktivismia ja opiskeluja tasapainotellen sekä kadoten välillä maailmalle viidakoita tutkimaan. Yks parhaita juttuja on kuitenkin päästä metsään ja luontoon välillä hengittelemään ja hymyilemään. Lasten ympäristökasvatus sekä kaikkien inspiroiminen luonnon pariin ja välittämään luonnosta on sydäntäni lähellä.

Mari Aarnipelto

mari.s.aarnipelto@student.jyu.fi
Mari Aarnipelto

Olen taidekasvatuksen opiskelija, joka viihtyy luonnossa, vaikka tällä hetkellä ei käykään siellä mielestään tarpeeksi usein. Valaiden, pöllöjen, kaikenkokoisten lammikoiden ja metsien ystävä. Innostun erilaisista otuksista, joilla on mitä merkillisimpiä tapoja. (Kuten, viimeisimpänä koivukehrääjä-perhosesta, joka saattaa odottaa kotelossa kymmenen vuotta hyvää säätä kuoriutua.) Vedän Kessulla lasten luontokerhoa ja minuun voi olla yhteydessä sen tai minkä tahansa muun asian tiimoilta!

Martti Rajamäki

« maaliskuu 2017 »
maaliskuu
Tapahtumat