Sijainti: Pääsivu / Yhteystiedot

Yhteystiedot

Jos haluat liittyä Kessun sähköpostilistalle, lähetä viesti osoitteeseen kessu(at)luontoliitto.fi.

kessu(at)luontoliitto.fi
Toimisto:
Kauppakatu 2 E 1, 40100 Jyväskylä
p. 045 1271228

HALLITUS 2018

Hallitus kokoontuu kerran kuukaudessa ja aina tarvittaessa. Syksyllä 2018 kokouksia on kerran kuussa keskiviikkoisin 19.9., 17.10., 21.11. ja joulukuussa tarpeen mukaan. Hallituksen kokoukset ovat avoimia kaikille toiminnasta kiinnostuneille. Tervetuloa  mukaan joukkoomme!

Inka Vesala

vesalainka(at)gmailcom
p. 041 4409099
Koordinoin Kessun toimintaa Keski-Suomessa ja minuun voit olla yhteydessä jos vapaaehtoistyö ympäristökasvatuksen ja luonnonsuojelun parissa kiinnostaa.

Oula Palttala

Sihteeri, varapuheenjohtaja
oula.p.palttala(at)student.jyu.fi

Terve!
Minä oon Oula ja tämän vuoden toimin puheenjohtajamme Inkan oikeana tahi tarvittaessa myös vasempana kätenä, toisin sanoen varapuheenjohtajana. Oonpa minä sitten vielä sihteerikin eli sillointällöin nakuttelen Kessun kokouksien sisältöjä pöytäkirjoihin. Kessussa touhuilun ulkopuolella opiskelen valtio-oppia tuossa Jyväskylän yliopistossa. Tämän yhteiskunnallisen maailmantuskailun vastapainona tykkään möyrytä metsissä ja puuskuttaa lenkkipoluilla. Kirjoja on kans ihan kiva lueskella.

Kessussa oon aivan uusi tekijä joten jännä nähdä miten näissä tulevan kauden haasteissa käy. Yhteiskunnallisten juttujen suhteellisen aktiivisena tarkkailijana olen kuitenkin havainnut että on sitä töhömmillekin kavereille vielä vastuullisempia pestejä uskottu.

Eli ei muutaku Make Kessu great again! Tai no, mahtavahan tämä järjestö lienee aina ollut joten lausuttakoon tämän vuoden turhia keulimattomaksi tavoitteekseni tämän asiantilan ennallaan säilyttäminen. Jes!

Heta Kopra

Rahastonhoitaja
heta.kopra(at)gmail.com

Jani Virtanen

jani.virtanen92(at)hotmail.com

Otso Heinsola

Hallituksen jäsen, metsävastaava
otso.heinsola(at)gmail.com

Milla Hämäläinen

milla.k.hamalainen(at)gmail.com
Olen Milla ja olen ollut Kessun aktiivi nyt kolme vuotta. Tänä vuonna olen mukana hallituksessa rivijäsenenä puuhaten kaikenlaista sekalaista aina paperin pyörityksestä tapahtumiin ja retkiin. Luonto-Liitto taustaa minulla on jo 10 vuoden ajalta ja järjestötyöstä onkin tullut vuosien saatossa tärkeä osa arkea. Lisäksi olen saanut elämääni paljon uusia inspiroivia ihmisiä, joista on tullut vahvasti osa omaa laumaa. Vapaa-aikaani vietän mm. urheillen, retkeillen ja metsissä ihan vaan fiilistellen. Usein mukanani viilettää myös jo eläkepäiviä viettävä Nasu-koira. Luonto-Liitossa voin vaikuttaa itselleni tärkeisiin asioihin ja tarjota myös muille hienoja luontoelämyksiä.

Millamaari Kinnunen

Hallituksen jäsen, leirikoordinaattori
millamaari.kinnunen(at)outlook.com

Laura

Laura Tuominen

laura.s.tuominen(at)student.jyu.fi

Mari Aarnipelto

Hallituksen varajäsen, metsävastaava
mari.s.aarnipelto(at)student.jyu.fi

Olen taidekasvatuksen opiskelija, joka viihtyy luonnossa, vaikka tällä hetkellä ei käykään siellä mielestään tarpeeksi usein. Valaiden, pöllöjen, kaikenkokoisten lammikoiden ja metsien ystävä. Innostun erilaisista otuksista, joilla on mitä merkillisimpiä tapoja. (Kuten, viimeisimpänä koivukehrääjä-perhosesta, joka saattaa odottaa kotelossa kymmenen vuotta hyvää säätä kuoriutua.) Vedän Kessulla lasten luontokerhoa ja minuun voi olla yhteydessä sen tai minkä tahansa muun asian tiimoilta!

Martti Rajamäki

Hallituksen varajäsen
martti.rajamaki(at)gmail.com

Aiemmat hallituskokoonpanot voit katsoa täältä:

Menneiden vuosien hallituksia

« marraskuu 2018 »