Sijainti: Pääsivu / Yhteystiedot

Yhteystiedot

Täältä löydät tietoja Kessun nykyisestä hallituksesta. Meihin voi olla yhteydessä vastuualueillemme kuuluvissa asioissa. Jos et tiedä, keneen hallituslaisista ottaisit yhteyttä, niin lähesty puheenjohtajaamme Inkaa. Kessulla on myös oma puhelinnumero ja sähköpostiosoite.

Jos haluat liittyä Kessun sähköpostilistalle, lähetä viesti osoitteeseen kessu(at)luontoliitto.fi.

Kessun osoite: Taitoniekantie 9 E 414, 40740 Jyväskylä
Sähköposti: kessu[at]luontoliitto.fi
Puhelin: 041 4409099

HALLITUS 2016

Hallitus kokoontuu noin kerran kuukaudessa tai aina tarvittaessa. Hallituksen kokoukset ovat avoimia kaikille toiminnasta kiinnostuneille ja niistä tiedotetaan Kessun sähköpostilistalla sekä Luonto-Liiton tapahtumakalenterissa. Tervetuloa  mukaan joukkoomme!

Inka Vesala

vesalainka@gmail.com
Olen Inka Vesala ja toimin Luonto-Liiton Keski-Suomen piirin, eli Kessun puheenjohtajana. Suunnittelen ja koordinoin Kessun toimintaa sekä toimin linkkinä Luonto-Liiton valtakunnallisten tapahtumien ja kampanjoiden osalta täällä keskisessä Suomessa. Erityisen tärkeänä pidän lasten ja nuorten ympäristökasvatusta, joka tarjoaa konkreettisia luontokokemuksia. Minuun voit olla yhteydessä mikäli kaipaat lisätietoa piirin toiminnasta tai haluat tulla mukaan iloiseen joukkoomme!

Asseri Laitinen

Varapuheenjohtaja, retkivastaava
asseri.laitinen(at)gmail.com
Asseri Laitinen
Toimin Kessussa varapuheenjohtajana sekä retkivastaavana vuonna 2016. Vapaa-aikani kuluu esimerkiksi lintujen elämää tarkkaillen, mutta eksyn metsien ja luonnon rauhaan helposti myös muista syistä. Kessun kautta pystyn siis toimimaan itselleni ja luonnolle tärkeiden asioiden parissa ja innostamaan siihen muitakin kaksijalkaisia. Pyrin olemaan jollain tasolla perillä kaikista Kessun asioista eli minuun voi ottaa yhteyttä, jos et keksi muuta kessulaista, jolta kysyä.

Milla Hämäläinen

Sihteeri, leirivastaava
milla.k.hamalainen(at)gmail.com
Milla
Toimin Kessussa sihteerinä sekä leirivastaavana vuonna 2016. Kessuun hyppäsin mukaan Luonto-Liiton Hämeen piiristä, jonka hallituksessa vaikutan edelleen ns. etäjäsenenä. Vapaa-aikaani tykkään viettää mm. liikkuen erilaisten lajien parissa sekä metsissä ihan vaan fiilistellen. Usein mukanani viilettää myös jo eläkepäiviä viettävä Nasu-koira. Luonto-Liitosta on tullut minulle vuosien saatossa tärkeä osa arkea ja sen kautta olen saanut elämääni paljon uusia inspiroivia ihmisiä. Lisäksi koen, että Luonto-Liitossa voin vaikuttaa itselleni tärkeisiin asioihin ja tarjota myös muille hienoja luontoelämyksiä.

Emmi Ikäheimo

Rahastonhoitaja
emmi.k.ikaheimo(at)student.jyu.fi
Emmi Ikäheimo
Hei, olen Emmi ja toimin Kessun rahastonhoitajana eli olen vastuussa Kessun raha-asioista. Pääasiassa huolehdin, ettemme elä yli varojemme ja että kaikki Kessun rahaliikenne on merkitty ylös kirjanpitoon. Vapaa-aikanani tykkään valokuvailla ympärillä olevaa luontoa ja rakasta lemmikkifrettiäni. Lisäksi sienestäminen on yksi ehdottomista lempiharrastuksistani syksyisin!

Sini Malminiemi

KYKY-yhteyshenkilö
sini.m.malminiemi(at)student.jyu.fi
Sini Malminiemi
KESSUn KYKY-yhdyshenkilö,eräopas ja ekologian ja evoluutiobiologian opiskelija. Olen luonteeltani liikkuvainen ja intohimoinen käsityöihminen. Kessun tärkeimpänä tehtävänä näen ympäristökasvatuksen lisäämisen Keski-Suomessa. Myös retkeilyyn liittyvissä asioissa ota yhteyttä minuun!

Miia Kokkonen

Metsävastaava, SLL-yhteyshenkilö
miia.p.kokkonen(at)student.jyu.fi
Miia Kokkonen
Toimin Kessun metsävastaavana toista vuotta ja pyöritän Keski-Suomen metsäryhmää. Olen myös Luonto-Liiton valtakunnallisen metsäjaoston jäsen. Minuun voi ottaa yhteyttä kaikenmoisten metsäasioiden tiimoilta, niin suojeluun kuin vaikkapa lajistoon liittyvissä jutuissa. Laita viestiä, jos haluat olla osana keskisuomalaista luonnonsuojelua!

Essi Lakso

Tiedotusvastaava, kerhovastaava
lakso.essi(at)gmail.com
Essi Lakso
Toimin Kessun tiedotusvastaavana sekä kerhovastaavana vuoden 2016. Olen innokas luonnossa liikkuja ja koen tärkeäksi innostaa luonnon pariin myös lapsia ja nuoria. Ole minuun yhteydessä, jos etsit lapsellesi luontokerhoa tai olet innokas pykäämään oman luontokerhon pystyyn!

Linda Mustajärvi

SLL-yhteyshenkilö
linda.mustajarvi(at)gmail.com
Linda Mustajärvi

Männikkömetsät ja rantojen raidat! Paljasjalkaisena Keski-Suomalaisena koen erittäin tärkeäksi pitää huolta tästä ympäristöstä, jotta se rikastuttaisin muiden elämää yhtälailla kuin se on rikastuttanut omaani. Toimenkuvani Luonto-Liiton Keski-Suomen piirissä on toimia yhteyshenkilönä Suomen Luonnonsuojeluliittoon. Arkiseen aherrukseeni sisältyy biologian opintoja sekä liikuntaharrastuksia. Loppumattoman uteliaisuuteni myötä olen myös maistellut pikkulusikalla ympäristöoikeuden ja -politiikan opintoja. Koen omaksi vaikutuskanavakseni ympäristöhallinnon, ja yritän parhaani mukaan ymmärtää ympäristöasioiden osalta lain ja byrokratian kiemuroita.

Tulikukka Huovinen

Hallituksen jäsen

Tulikukka Huovinen

Olen Tulikukka Huovinen ja ykkösellä Lyseon lukion IB-linjalla. Osallistuin viime syksynä Kessun syyskokoukseen, ja siitä lähtien olen ollut yhdistyksen toiminnassa aktiivisesti mukana. Kessun lisäksi harrastan muuta järjestötoimintaa toimien aktiivisesti myös Vihreässä liitossa ja Punaisessa Ristissä. Intohimojani ovat siis luonnonsuojelu ja politiikka. Kessussa minulle tärkeintä on luonnon tuominen ihmisten, erityisesti nuorten arkeen.

Menneiden vuosien hallituksia

Hallitus 2015