Sijainti: Pääsivu / Toiminta / Retket

Retket

Kessu järjestää erilaisia retkiä ympäri vuoden. Retkirepertuaari vaihtelee muutaman tunnin lähimetsäretkistä aina koko päivän kestäviin retkiin.

Tulevat retket:

Syysretki Etelä-Konneveden kansallispuistoon

Tervetuloa mukaan retkeilemään Etelä-Konneveden kansallispuistoon koko perheen voimin! Retkellä ihastelemme syksyistä luontoa ja tallustelemme Kalajan kierroksen (yht. vajaa 6 km) leppoisaan tahtiin. Lopuksi istahdamme nuotiolle syömään eväitä. Säänmukaisen vaatetuksen lisäksi mukaan kannattaa varata oma muki.

Matka Jyväskylästä kansallispuistoon taitetaan bussilla, mutta paikan päälle on mahdollista tulla myös omalla kyydillä. Lähtö Jyväskylastä klo 9 ja paluu noin klo 17.

Retken hinta per osallistuja: 4 e / 6 e (alennettu hinta Luonto-Liiton jäsenille). Alle 6 vuotiaat ilmaiseksi.

Voit liittyä Luonto-Liiton jäseneksi retkellä tai ennen retkeä netissä: http://www.luontoliitto.fi/liity

Ilmoittaudu mukaan tämän linkin kautta.

Lisätietoja: vesalainka@gmail.com / p. 041 4409099 / Inka Vesala

Haemme retkien vetäjiä!

Kiinnostaako sinua vetää luontoretkiä yksin tai kaverin kanssa? Jos vastaus on kyllä, ota meihin yhteyttä! Retkien vetäjille maksetaan palkkio.

« syyskuu 2020 »
syyskuu
Tapahtumat
Syyslomaleiri Mäki-Matissa 7-12-vuotiaille 12.10.2020 - 16.10.2020 — Mäki-Matin perhepuisto