Sijainti: Pääsivu / Toiminta / Kurssit

Kurssit

Järjestämme vuosittain leirinohjaaja- sekä kerhonohjaajakoulutuksen. Koulutusten jälkeen voi toimia työntekijänä Luonto-Liiton leireillä ja kerhoissa ympäri maata.

Leirinohjaajakoulutus

Leirinohjaajakoulutus järjestetään seuraavan kerran keväällä 2021.

Lisätietoja voi kysyä leirikoordinaattorilta

Kerhonohjaajakoulutus

Seuraava koulutus 18.10. klo 10-18

Kiinnostaako sinua ympäristökasvatus? Haluatko toimia lasten ja nuorten kanssa? Tule Kessun kerho-ohjaajakoulutukseen!

Koulutuksessa tutustutaan Luonto-Liiton toimintaan, opitaan ohjaustaitoja ja perehdytään ympäristökasvatuksen saloihin. Koulutukseen ovat tervetulleita kaikki Luonto-Liiton toiminnasta ja kerho-ohjauksesta kiinnostuneet!

Koulutus järjestetään Jyväskylässä Mäkitorpalla (Pitkäkatu 25, 40700 Jyväskylä) sunnuntaina 18.10.2020 klo 10-18. Koulutuksen käytyäsi sinulla on mahdollisuus ohjata Luonto-Liiton luontokerhoja, joita järjestetään esimerkiksi kouluilla 7-18-vuotiaille lapsille ja nuorille. Kerhojen ohjauksesta maksetaan myös pieni palkkio. Koulutuksen hinta Luonto-Liiton jäsenille 15€ ja muille 25€. Hintaan sisältyy lounas, välipala ja koulutusmateriaalit.

Lisätietoja koulutuksesta kerho-ohjaajakoordinaattori Satu Hokalta puh 0405219557 tai kessu@luontoliitto.fi

Ilmoittautumiset täällä.

« marraskuu 2020 »