Sijainti: Pääsivu / Toiminta / Leirit / Perheleirit

Perheleirit

Luontoperheleiri Hangasjärvellä

Kessu järjestää perheleirin 21.-23.8. Hangasjärven ulkoilualueella sijaitsevalla Hangasjärven kämpällä.

Perheleirillä pääset rentoutumaan yhteisen ohjelman, ruuan ja saunomisen merkeissä sekä nuotiolla istuen elokuun hämäristä illoista nauttien! Leirille voi osallistua perheet vauvasta vaariin! Leirillä yhteisestä tekemisestä vastaavat Luonto-Liiton koulutetut ohjaajat. Oma kokkimme valmistaa maittavat vegaaniset kasvisruoat.

Leiripaikalle järjestetään yhteiskyyditykset perjantai-iltapäivällä Jyväskylästä sovitusti, sekä sunnuntaina iltapäivällä kämpältä takaisin Jyväskylään. Paikalle voi saapua myös omalla autolla.

Hangasjärven kämpällä on neljä makuuhuonetta, joissa kussakin on 6 sänkyä (kerrossängyt). Sängyissä on kevyet fleece-huovat ja tyynyt eli omat liinavaatteet ja/tai makuupussi on hyvä varata mukaan. Pihamaalla on myös mahdollisuus majoittua omalla teltalla.

Huomioithan, ettei kämpässä ole sähköjä eikä juoksevaa vettä!

Lisätietoa Hangasjärvestä voit lukea täältä.

Leirin hinta: ensimmäinen perheenjäsen 90/110 e (alennettu hinta Luonto-Liiton jäsenille), seuraava perheenjäsen 30 e/ilmoittautuja.

Luonto-Liiton jäsenyys kattaa koko perheen ja jäseniksi voitte liittyä osoitteessa http://www.luontoliitto.fi/liity

Ilmoittautuminen perheleirille tapahtuu täällä. Ilmoittautumiset 9.8. mennessä.
_______________________________________________

Leirien peruutusehdot:
Jos jostain syystä haluatte perua ilmoittautumisenne, tehkää se pikimmiten, jotta voimme tarjota vapautunutta leiripaikkaa muille.

Jos leiri perutaan alle kaksi viikkoa ennen leirin alkua, perimme 50 % leirin hinnasta. Mikäli peruutus tehdään leiriä edeltävällä viikolla, perimme täyden leirimaksun.

sähköpostitse leirikoordinaattorilta: kessu(at)luontoliitto.fi

Luonto-Liiton leirilupauksen voit käydä lukemassa täältä.

Kessun tietosuojailmoitukseen voit tutustua tästä.
Ilmoittautumalla leirille, hyväksyt tietojen käytön selosteen mukaiseen tarkoitukseen.

« joulukuu 2020 »
joulukuu