Sijainti: Pääsivu

Luonto-Liiton Keski-Suomen piiri

Vaikuta! - Kuva- ja kirjoituskilpailu

Luonto-Liiton Keski-Suomen piiri järjestää avoimen kuva- ja kirjoituskilpailun kaikille alle 30-vuotiaille lapsille ja nuorille. Kilpailun teemana on vaikuttaminen ja ympäristö. Miten saat äänesi kuuluviin? Miten voit vaikuttaa lähiympäristöösi? Yksin vai yhdessä? Mielipidekirjoituksella vai mielenosoituksella? Minkälaisia mielikuvia vaikuttaminen sinussa herättää? Kirjoita runo, lyhyt tarina, piirrä tai maalaa kuva tai ota valokuva vaikuttamisesta tai siitä mitä vaikuttaminen sinulle merkitsee. Kilpailuaika on lokakuu 2020.

Lisätietoja ja kilpailusäännöt löydät täältä!

Luonto-Liiton Keski-Suomen piiri eli Kessu järjestää monenlaista toimintaa luonnonystäville Jyväskylän ja muun Keski-Suomen alueella.

kessu2

Seikkailemme luonnon helmassa retkien, leirien ja kerhojen merkeissä. Lisäksi järjestämme koko perheen tapahtumia, joissa touhuamme yhdessä luonnon hyväksi hauskaa pitäen ja uutta oppien.

Ympäristökasvatus on meille tärkeää, ja kaikki lapset ovat tervetulleita luontokerhoihimme, leireillemme ja tapahtumiimme oppimaan luonnon ihmeistä ja sen suojelun tärkeydestä. Tulevia tapahtumia voit käydä katsastamassa kalenterissamme. Meitä kannattaa seurata myös Twitterissä, Instagramissa ja Facebookissa, missä kerromme tapahtumista ja muista ajankohtaisista meiningeistä.

Kasvatuksellisen toiminnan lisäksi teemme käytännön suojelutyötä ja otamme kantaa ajankohtaisiin päätöksiin tarpeen vaatiessa. Meille on tärkeää pysyä perillä Keski-Suomen luonnon tilasta, toimia sen suojelun hyväksi ja innostaa ihmisiä nauttimaan luonnosta. Jos oman lähiluontosi tilanne huolestuttaa sinua ja haluaisit toimia sen hyväksi, voit olla yhteydessä meihin.

Minkälaista ympäristötoimintaa sinä haluaisit Keski-Suomen alueelle? Kerro se meille, tai mikä vielä parempaa, tule itse mukaan tekemään yhdessä. Kessu on tekijöidensä näköinen : Kaikki ovat tervetulleita, ja muutos lähtee pienestä!

Seuraa meitä TwitterissäInstagramissa

ja Facebookissa!

« joulukuu 2019 »
joulukuu