Sijainti: Pääsivu / Tapahtumat

Sivuston tapahtumat
Koulutuksesta vinkkejä ja varmuutta alakouluikäisten ympäristökasvatukseen (30.09.2017 09:00 - 01.10.2017 16:00 )
Opastettu sieniretki Lapinjärven Ilveskalliolle 30.09.2017 klo 10:0017:00 Lapinjärvi,
Sieniretki Suomi100 -luontohelmi Ilveskallion metsiin Lapinjärvelle la 30.9. klo 10.00 - 17.00. Retkellä perehdytään sekä syötäviin sieniin, että muuhun metsän monimuotoisuuden kannalta kiinnostavaan sienilajistoon. Samalla tutustutaan yhteen itäisen Uudenmaan merkittävimmistä metsäalueista. Sienioppaina Tea von Bonsdorff ja Olli Manninen. Yhteiskuljetus Helsingistä ja tarvittaessa Porvoosta.
Koko perheen Syysmyrsky Helsingissä 01.10.2017 klo 11:0013:00
Koko perheen esteetön syysretki Glimsin joelle 14.10.2017 klo 11:0014:00
Syyslomaleiri 16.-20.10.2017 (16.10.2017 09:00 - 20.10.2017 16:00 ) Kulttuurikeskus Uulu,
Alakouluikäisten syyslomaleiri
Lasten päiväleiri syyslomalla (16.10.2017 09:00 - 20.10.2017 16:00 )
Sieniretki ja -kokkausilta 20.10.2017 klo 15:3020:00 Nunnan kerhotalo, Littoistentie 407, Kaarina,
Luonto-Liiton Varsinais-Suomen piirin sieniretkellä ja -kokkailuillassa tutustutaan myöhäissyksyn ruokasieniin ja tehdään yhdessä herkullista kasvisruokaa retken saaliista. Ilmoittaudu mukaan viimeistään 15.9.
Vaatteidenvaihtotori 08.11.2017 klo 15:0019:00 Turku-sali, Ylioppilastalo A, Rehtorinpellonkatu 4 A, 20500 Turku,
Tuo vanhat vaatteesi vaihtoon tai tule vain tekemään löytöjä! Tällä kirppiksellä ei raha liiku, vain vaatteet vaihtavat omistajaa. Paikalle ei tarvitse jäädä päivystämään – me huolehdimme ylijääneet vaatteet eteenpäin. Mukana yhteistyössä myös Lounais-Suomen Allergia- ja Astmayhdistys, joka pitää omaa osastoa allergikoille ja tuoksuyliherkille.
Jouluaskarepaja 24.11.2017 klo 16:0020:00 Turku,
Jouluaskarepajassa askarrellaan joulukortteja ja tehdään kynttilöitä - kierrätysmateriaaleista totta kai! Samalla juhlistamme Älä osta mitään -päivää.