Sijainti: Pääsivu / Tapahtumat

Sivuston tapahtumat
Kesäpäivät (27.07.2019 12:00 - 28.07.2019 18:00 ) Karhonsaari, Kuopio,
Tervetuloa Luonto-Liiton kesäpäiville luonnonkauniiseen Karhonsaareen! Kesäpäivillä on luvassa ympäristöpoliittisia luentoja, retkeilyä, saunomista ja mukavaa yhdessä oloa.
Kuukausikokous Turussa 31.07.2019 klo 17:0020:00 Turku (tarkempi paikka päivitetään myöhemmin),
Luonto-Liiton Varsinais-Suomen piirin hallitus kokoustaa jälleen keskiviikkona 31.7. klo 17 alkaen. Kokous kestää pari tuntia, ja virallisen osuuden jälkeen on luvassa vapaamuotoista keskustelua piirin tulevista tapahtumista. Kokoukseen ja etenkin sen jälkeen höpöttelemään ovat tervetulleita kaikki piirin toiminnasta kiinnostuneet, eikä pelkkä paikalle saapuminen vielä velvoita mihinkään. Tervetuloa!
Sieni- ja marjaretki Turussa 07.08.2019 klo 18:0021:00 Turku (tarkempi paikka päivitetään myöhemmin),
Ämpärit mukaan ja seikkailulle lähiluontoon! Luonto-Liiton Varsinais-Suomen piiri järjestää sieni- ja marjaretken Turussa keskiviikkona 7.8. Mukaan voi lähteä, vaikkei tietäisi juuri mitään sienestyksestä tai marjastuksesta – retken vetäjät ovat kokeneita harrastajia ja neuvovat mielellään. Retkellä tutustutaan myös mielenkiintoiseen lähiluontokohteeseen ja keskustellaan jokamiehenoikeuksista.
Lähimetsäkahvila Kuninkojan metsässä 31.08.2019 00:00 Kuninkojan metsä, Turku,
Luonto-Liiton metsäkahvila tarjoilee herkkuja sekä kaffetta ja teetä pikkurahalla Turussa Kuninkojan metsässä ulkoileville Suomen luonnon päivänä! Seuraa tiedotusta!
Syyskokous Turussa 18.09.2019 klo 17:0019:00 Turku (tarkempi paikka päivitetään myöhemmin),
Luonto-Liiton Varsinais-Suomen piirin syyskokous pidetään keskiviikkona 18.9. klo 17 alkaen Turussa. Kokous on avoin kaikille piirin toiminnasta kiinnostuneille. Esityslistalla on uuden hallituksen ja luottamushenkilöiden valitseminen ensi vuodeksi. Tarkempi paikka ja illan ohjelma päivitetään myöhemmin.