Sijainti: Pääsivu / Tapahtumat

Sivuston tapahtumat
Ampiaispesä: eläinten oikeudet 24.03.2017 klo 17:0018:30 Kulttuurikahvila Laituri,
Tervetuloa 24.3 klo. 17 Laituri-kahvilaan mukaan rentoon keskustelutilaisuuteen, jossa tällä kertaa uppoudutaan eläinten oikeuksien ja etiikan maailmaan! Keskusteluun meitä johdattaa aktiivimme Leevi Leppänen.
Vaspin kevätkokous 24.03.2017 klo 17:0019:00 Turun luonnonsuojelukeskus, Martinkatu 5, Turku,
Luonto-Liiton Varsinais-Suomen piirin sääntömääräinen kevätkokous pidetään perjantaina 24.3. klo 17 alkaen Turun luonnonsuojelukeskuksella. Piirin jäsenistö ja muutkin toiminnasta kiinnostuneet toivotetaan lämpimästi tervetulleiksi! Virallisen osuuden lisäksi luvassa vapaata piirin loppuvuoden toiminnan visioimista.
Metsäretkilähettiläskoulutus 25.3.2017 Mikkelissä 25.03.2017 klo 11:3016:00 Urpolan luontokeskus, Selännekatu 30, 50100 Mikkeli,
Kouluttaudu Luonto-Liiton metsäretkilähettilääksi! Kouluvierailijoiden haku on käynnissä.
Lasten kevätseurantakerho 26.03.2017 klo 11:0013:00 Mahdollisuuksien tila, Selininkatu 5, Tampere,
Peruskoulun 1-3-luokkalaisille suunnattu kerho kokoontuu Tahmelassa 26.3., 9.4., 23.4., 7.5., 21.5. ja 4.6.
SaKan kevätkokous 29.03.2017 klo 17:0019:00 Paikka ilmoitetaan myöhemmin.,
Hallituksen kevätkokous pidetään 29.3.2017 klo 17.
Kevättuuli soi! - koko perheen tapahtuma 01.04.2017 klo 11:0015:00 Haiharan kartano, Haiharankatu 30,
Viikonloppuretki Kurjenrahkan kansallispuistossa (07.04.2017 17:00 - 09.04.2017 15:00 ) Kurjenrahkan kansallispuisto,
Luonto-Liiton Varsinais-Suomen piiri järjestää nuorille suunnatun viikonloppuretken Kurjenrahkan kansallispuistossa kolmantena Kevätseuranta-viikonloppuna. Retki tarjoaa hienon mahdollisuuden päästä havainnoimaan teerien soidinta ja muita kevään merkkejä suo- ja metsäluonnossa. Majoitumme ja ruokailemme mukavasti Rantapihan mökissä, joten retki ei aseta juurikaan vaatimuksia varusteille.
Luonto-Liiton Kevätpäivät 21.–23.4. (21.04.2017 00:00 - 23.04.2017 00:00 ) Mutasen leirikeskus, Korpilahti,
Luonto-Liiton Keski-Suomen piiri järjestää tänä vuonna luontoliittolaisten aktiivien kokoontumisen työpajoineen Korpilahdella keskellä kauneinta Järvi-Suomea.
Ensiapukurssi (EA1) Helsingissä (22.04.2017 10:00 - 23.04.2017 17:00 ) Pauligin huvila, Mechelininkatu 36,
Luonto-Liiton leirinvetäjille ja muille aktiiveille!
Vaatteidenvaihtotori 27.04.2017 klo 16:0019:00 Turku-sali, Ylioppilastalo A, Rehtorinpellonkatu 4 A, 20500 Turku,
Tuo vanhat vaatteesi vaihtoon tai tule vain tekemään löytöjä! Suosittu vaatteidenvaihtotori järjestetään jälleen huhtikuussa.
Luontomatka Viroon (25.05.2017 09:00 - 28.05.2017 20:00 ) Matsalunlahti, Läänemaa, Viro,
Luonto-Liiton Varsinais-Suomen piiri järjestää toukokuun lopulla nuorten luontoseikkailun Viroon. Tutustumme Matsalunlahden kansallispuiston ja sen ympäristön upeisiin luontokohteisiin, joissa on loppukeväällä hyvät puitteet muun muassa lintujen ja kasvien havainnoimiseen.
Naturäventyrsläger i Vienola / Luontoseikkailuleiri Vienolassa (05.06.2017 00:00 - 09.06.2017 00:00 ) Vienolan leirialue, Rymättylä, Naantali,
Huippusuositut "Kaksi kieltä & luonto" -leirit jatkuvat tänäkin kesänä! Naantalissa järjestetään jälleen lasten luontoseikkailuleiri yhteistyössä Luonto-Liiton Varsinais-Suomen piirin kanssa.
Kesäyöretki 17.06.2017 00:00 Turun seudulla (tarkempi sijainti ilmoitetaan myöhemmin),
Rakastu kesäyöhön! Luonto-Liiton Varsinais-Suomen piiri järjestää nuorille suunnatun yöretken Turun seudulla. Kohde ja muut tiedot tarkentuvat tuonnempana. Seuraa tiedotusta!