Sijainti: Pääsivu / Tapahtumat

Sivuston tapahtumat
Sieniretki ja -kokkausilta 20.10.2017 klo 15:3020:00 Nunnan kerhotalo, Littoistentie 407, Kaarina,
Luonto-Liiton Varsinais-Suomen piirin sieniretkellä ja -kokkailuillassa tutustutaan myöhäissyksyn ruokasieniin ja tehdään yhdessä herkullista kasvisruokaa retken saaliista. Ilmoittaudu mukaan viimeistään 15.10. (HUOM. Korjattu päivämäärä!)
SaKan leffailta 2 24.10.2017 klo 19:0022:00 Botania - Joensuu (Heinäpurontie 70),
Tervetuloa Savo-Karjalan Luontopiirin elokuvailtaan!
Vaatteidenvaihtotori 08.11.2017 klo 15:0019:00 Turku-sali, Ylioppilastalo A, Rehtorinpellonkatu 4 A, 20500 Turku,
Tuo vanhat vaatteesi vaihtoon tai tule vain tekemään löytöjä! Tällä kirppiksellä ei raha liiku, vain vaatteet vaihtavat omistajaa. Paikalle ei tarvitse jäädä päivystämään – me huolehdimme ylijääneet vaatteet eteenpäin. Mukana yhteistyössä myös Lounais-Suomen Allergia- ja Astmayhdistys, joka pitää omaa osastoa allergikoille ja tuoksuyliherkille.
Luonnonvarakeskuksen tutkimusmestari Seppo Ronkainen kertoo suden elämästä ja elintavoista Suomen luonnossa 11.11.2017 klo 18:0020:00
Luentoaan hän elävöittää ainutlaatuisin luontovalokuvin, ja tilaisuudessa on mahdollisuus tehdä yleisökysymyksiä.
Matka merelle -leffailta 08.12.2017 klo 19:0022:00 Quantumin auditorio, Vesilinnantie 5, Turku,
Tervetuloa katsomaan Suomenlahdesta kertovaa dokumenttielokuvaa Matka merelle (2017) ja keskustelemaan sen herättämistä ajatuksista!
Jouluaskarepaja 09.12.2017 klo 17:0020:00 Kahvila Koroinen, Koroistentie 2, Turku,
Jouluaskarepajassa askarrellaan joulukortteja ja tehdään kynttilöitä - kierrätysmateriaaleista totta kai!