Sijainti: Pääsivu / Tapahtumat

Sivuston tapahtumat
Lasten luontokerho (23.08.2017 00:00 - 13.12.2017 00:00 ) Luontotarha Lumikko, Friisilän verstaat, Hulvelankatu 35, Raisio,
Raisiossa alkaa alakouluikäisille lapsille suunnattu luontokerho. Ensimmäinen kokoontuminen on keskiviikkona 23.8 klo 17.30–19.00 Luontotarha Lumikon tiloissa Friisilän verstailla. Kerhossa havainnoidaan ja tutkitaan luontoa, leikitään, askarrellaan ja tehdään pieniä retkiä.
Lepakkoretki perheille 26.8. 26.08.2017 00:00
SaKa ja JSLY järjestävät lepakkoretken perheille 26.8. Kuhasalossa. Seuraa tapahtuman ilmoittelua!
Helsingin Keskuspuiston Luontohelmi-juhla: metsäkahvila 26.08.2017 klo 10:0015:00
Luonto-Liiton Metsäkahvila tarjoaa elämyksiä kaikille aisteille.
Luonto-Liiton Varsinais-Suomen piiri mukana Study in Turku -messuilla 31.08.2017 klo 10:0016:00 ICT City, Joukahaisenkatu 3, Turku,
Lähde mukaan edustamaan Luonto-Liittoa Study in Turku -messuille! Syksyllä Turkuun saapuville uusille korkeakouluopiskelijoille suunnatut messut järjestetään 31. elokuuta ICT-Cityssä klo 10-16.
Uusien ilta 01.09.2017 klo 17:0020:00 Turku-sali, Ylioppilastalo A, Rehtorinpellonkatu 4A, Turku,
Tervetuloa tutustumaan Luonto-Liiton toimintaan ja ideoimaan uusia tapahtumia!
Vaelluskurssi: Lapin-vaellus (03.09.2017 16:00 - 11.09.2017 09:00 ) Kevon luonnonpuisto, Utsjoki,
Luonto-Liiton Varsinais-Suomen piiri järjestää kesällä 2017 vasta-alkajan vaelluskurssin. Kurssilla perehdytään useamman vuorokauden kestävällä vaelluksella tarvittaviin varusteisiin ja taitoihin. Kokonaisuus huipentuu viikon mittaiseen ruskavaellukseen Kevon luonnonpuistossa syyskuun alussa. Vaelluksella päästään kokeilemaan kurssilla opittuja taitoja tositoimissa Pohjois-Lapin erämaaolosuhteissa. HUOM. Ilmoittautumisaikaa on jatkettu 17.8. asti.
Varsinais-Suomen piirin syyskokous + Turun susiryhmän retkityöpaja 22.09.2017 klo 18:0020:00 Luonnonsuojelukeskus, Martinkatu 5, Turku,
Tervetuloa syyskokoukseen Turun luonnonsuojelukeskukselle! Tässä kokouksessa päätetään tulevan vuoden toiminnasta: vahvistetaan toimintasuunnitelma ja talousarvio sekä valitaan uudet jäsenet piirin hallitukseen. Nyt on siis mitä oivallisin hetki hypätä kyytiin. Kokouksen jälkeen noin klo 19 eteenpäin pidetään Turun susiryhmän retkensuunnittelutyöpaja, johon ovat tervetulleita kaikki suurpetotoiminnasta ja retkeilystä kiinnostuneet.
Vaatteidenvaihtotori 08.11.2017 klo 16:0019:00 Turku-sali, Ylioppilastalo A, Rehtorinpellonkatu 4 A, 20500 Turku,
Tuo vanhat vaatteesi vaihtoon tai tule vain tekemään löytöjä! Suosittu vaatteidenvaihtotori järjestetään jälleen marraskuussa.