Sijainti: Pääsivu / Itämeri / Tue Itämeriryhmän toimintaa

Tue Itämeriryhmän toimintaa

Lahjoituksella tuet Luonto-Liiton Itämeriryhmän arvokasta työtä lasten ja nuorten ympäristökasvatuksen sekä Itämeren suojelun parissa.

Luonto-Liitto on voittoa tavoittelematon järjestö, jonka rahoitus on lahjoituksista ja avustuksista riippuvaa. Lahjoittamalla Luonto-Liiton Itämeriryhmälle tuet Itämeren suojelutyötä sekä lasten ja nuorten ympäristökasvatusta. Jokainen lahjoitus on tärkeä!

Kuva: Kukka-Maaria Erkkilä

Osallistua voit tilisiirrolla:

Luonto-Liitto ry
Nordea FI62 1574 3007 1006 37
Viite: 5015 0130 03

Rahankeräyslupa:
Keräysluvan saaja: Luonto-Liitto ry

Keräysluvan myöntäjä: Poliisihallitus
Keräysluvan numero: RA/2017/703
Myöntämisajankohta: 10.7.2017
Toimeenpanoaika: 10.7.2017–30.6.2019
Toimeenpanoalue: koko maa Ahvenanmaata lukuunottamatta

Kerättävien varojen käyttötarkoitus: Kerätyt varat käytetään lasten ja nuorten luonnonharrastus- ja ympäristötoiminnan sekä kerho- ja leiritoiminnan ja kouluvierailujen toteuttamiseen: materiaalin tuottamiseen, koulutus-, leiri-, kurssi-, retkitoiminnan ja luentojen järjestämiseen sekä toiminnan koordinoinnista aiheutuviin kuluihin. Varoja käytetään myös alueellisen, vastaavan toiminnan tukemiseen.

Lahjoittamalla rahaa Luonto-Liitolle mahdollistat tärkeän lasten ja nuorten ympäristökasvatustyömme, suomalaisen luonnon ja Itämeren suojelun sekä tarjoamamme monipuolisen lasten ja nuorten luonnonharrastustoiminnan. Tukesi on meille tärkeää, tule mukaan lahjoittajaksi!