Sijainti: Pääsivu / Itämeri / Ajankohtaista / Minä <3 Muoviton meri

Minä <3 Muoviton meri

Kesäpäivä Mustikkamaalla luonnonsuojelun merkeissä. Luvassa rantojen siivousta, luonnonkosmetiikan tekoa, Itämeri-infoa sekä roskanäyttely.
Minä <3 Muoviton meri

Kuva: Eeva Puustjärvi

Milloin 10.07.2019
alkaa 15:00 loppuu 18:00
Missä Syötävä puisto, Mustikkamaanpolku 10, Helsinki
Lisää tapahtuma kalenteriin vCal
iCal

Hyvinvointia itselle ja ympäristölle - Tule nauttimaan kesäpäivästä Mustikkamaalle!

Syötävän Puiston pihapiirissä pääset kokeilemaan luonnonkosmetiikan tekoa maksuttomassa luonnonkosmetiikkapajassa ja voit rakentaa lasipurkkiin oma luontoinstallaatiosi.

Siivotaan yhdessä Mustikkamaan rannat roskista. Lainaa roskapihdit ja lähde siivoamaan rantaa omatoimisesti tai osallistu klo 16:30 lähtevälle opastetulla rantakävelylle. Rannan siivouksen lomassa kuulet Mustikkamaan historiasta ja muoviroskan vaikutuksesta Itämereen. Rannan siivoajille luvassa herkkuja Nuorten Ekokahvilasta!

Lapsille leikkimielistä roskaongintaa ja Itämeri-värityspiste. Luonto-Liiton Itämeriryhmä yhteistyössä John Nurmisen Säätiön kanssa jakaa tietoa Itämeren suojelusta sekä infopisteellään että roskienkeruun lomassa. Roskanäyttelyssä voit tutustua yleisimpiin meriroskiin ja kuulla lisää kesän #muovitonmeri -kiertueesta.

Nuorten Ekokahvila tarjoilee virvokkeita sekä suolaisia ja makeita herkkuja puutarhan katveessa.

Lisätietoja tästä tapahtumasta...