Sijainti: Pääsivu / Itämeri / Ajankohtaista / Itämeriryhmä mukana Kutitus-festivaaleilla

Itämeriryhmä mukana Kutitus-festivaaleilla

Itämeriryhmä osallistuu 3.-7.10.2018 Espoon Kulttuurikeskuksessa ja lasten kulttuurikeskus Aurorassa järjestettävään lasten taidefestivaali Kutitukseen
Itämeriryhmä mukana Kutitus-festivaaleilla

Minne värit hävisivät? Auta itämeriryhmäläisiä: Tule värittämään näitä upeita kuvia Kutitus -festivaaleilla! Hienot värityskuvat on piirtänyt Ina Rosberg ja Nelli Honkela, valokuvan tekijöistä ottanut Riikka Pesonen

Milloin 03.10.2018 00:00 loppuu
07.10.2018 23:55
Missä Espoon Kulttuurikeskus
Lisää tapahtuma kalenteriin vCal
iCal

Lasten taidefestivaali Kutitusta vietetään Espoossa joka syksy lokakuun ensimmäisellä viikolla. Tänä syksynä festivaalin teemana on merelliset seikkailut sekä Itämeren ja ympäristön suojelu. Festivaali järjestetään tänä vuonna 3.-7.10 Espoon kulttuurikeskuksen tiloissa sekä lasten kulttuurikeskus Aurorassa.

Luonto-Liiton itämeriryhmä pitää festivaalilla Itämeriaiheista toimintapistettä  6.-7.10 klo 10-17 Espoon kulttuurikeskuksessa, tervetuloa! Pisteellä on upeita Itämeriaiheisia värityskuvia, roskien kalastelusaavi ja tietenkin Itämeriryhmän vapaaehtoisia kertomassa Itämerestä ja Luonto-Liiton Itämeriryhmän toiminnasta. Tänä vuonna Itämeriryhmän toiminnan painopisteet ovat merten muoviongelma ja Itämeren lajiston monimuotoisuus.

Lisätietoja tästä tapahtumasta...