Sijainti: Pääsivu / Itämeri / Ajankohtaista / Koko perheen vesiensuojelua Kaukajärvellä

Koko perheen vesiensuojelua Kaukajärvellä

Koko perheen vesiensuojelutapahtuma Kaukajärven Riihiniemen uimarannalla tiistaina 25.06. klo 16-19. Tapahtuman järjestää Luonto-Liiton Itämeriryhmä yhteistyössä John Nurmisen Säätiön kanssa ja Luonto-Liiton Hämeen piiri.
Milloin 25.06.2019
alkaa 16:00 loppuu 19:00
Missä Kaukajärven Riihiniemen uimaranta
Lisää tapahtuma kalenteriin vCal
iCal

Tule nauttimaan kesäillasta Kaukajärven Riihiniemen uimarannalle tiistaina 25.06. klo 16-19! Koko perheen tapahtumassa lapsille on tarjolla ihania värityskuvia ja hauskaa roskaongintaa. Kaikenikäiset voivat tutustua rantaroskanäyttelyyn, keskustella vapaaehtoistyöstä ja osallistua klo 17 alkavalle plogging- eli roskienkeruukävelylle.

Ohjatulla kävelyretkellä nautitaan Kaukajärven kauniista rantamaisemista ja suojellaan luontoa keräämällä ihmisen jäljet pois rannalta. Mukana on myös Luonto-Liiton aktiivi, joka kertoo rantaroskista ja niiden vaikutuksista luontoon.

Lisätietoja tästä tapahtumasta...