Sijainti: Pääsivu / Itämeri / Ajankohtaista / Kansainvälinen Itämerileiri International Baltic Sea Camp 16.07.-21.07.2018

Kansainvälinen Itämerileiri International Baltic Sea Camp 16.07.-21.07.2018

Tervetuloa Luonto-Liiton Itämeriryhmän ja Luonto-Liiton Uudenmaan piirin järjestämälle kansainväliselle Itämerileirille! Welcome to the International Baltic Sea Camp!
Milloin 16.07.2018 10:00 loppuu
21.07.2018 17:30
Missä Bengtsår, Hanko
Yhteyshenkilön nimi
Yhteyshenkilön puhelinnumero 040 165 1907
Lisää tapahtuma kalenteriin vCal
iCal

Itkettääkö Itämeren tila?

Älä itke turhaan, vaan tule Luonto-Liiton Itämerileirille! Itämerileirillä 16.-21.7. Hangon Bengtsårissa opit, millaisilla tekemillämme valinnoilla Itämeri pelastetaan, tapaat samanhenkisiä nuoria eri puolilta Suomenlahtea, tutustut herra ja rouva Gammarukseen ja vietät ihanan viikon saaristossa.

Leirillä tutkit rantojen luontoa pinnan alta ja päältä ja opit Itämerelle vahingollisista ihmistoimista ja siitä, miten näitä haittoja voi vähentää tai torjua kokonaan. Pääset tutustumaan Tvärminnen tutkimusasemaan. Leirillä lisäksi tietysti hassutellaan, syödään, nautitaan ihanasta Benkun saaresta, uidaan, melotaan ja köllötellään rantakallioilla.

Leirillä puhutaan suloisessa sekamelskassa suomea, englantia, viroa ja venäjää ja leirin virallinen kieli onkin englanti.

Leiri on suunnattu 14-29-vuotiaille nuorille. Ilmoittaudu mukaan ja suuntaa kesän mageimmalle Itämerileirille! Luvassa mahtavia kohtaamisia ja huikeita elämyksiä kansainvälisessä seurassa! Ilmoittautumiset tästä linkistä .

Leirin hinta 100€ sisältää kaiken Helsingistä Hankoon ja takaisin. Yhteiskuljetus Rautatientorilta lähtee maanantaina 16.7.. Lauantaina 21.7. palaamme takaisin Helsinkiin samaan paikkaan. Telttamajoitus ja kasvisruokailut neljää kertaa päivässä. Lisätietoja 0401651907 / Petro tai lup@luontoliitto.fi

Welcome to the International Baltic Sea Camp!

The camp will be held in the beautiful island of Bengtsår, near Hanko, Finland. The camp is for young people from 14 to 29 and the camp language will be English (the instructors speak also Finnish)

On the camp we'll learn about the Baltic Sea, meet experts, explore the sea by snorkeling and paddling and of course enjoy the summer with a bunch of other lovely people! We'll live close to nature, sleep in tents and enjoy delicious vegetarian meals four times a day. Sauna and camp fire included!

More info and enrollments through this link (English, Google translation from Finnish).

Summer adventure in the Baltic Sea waits for you!

Lisätietoja tästä tapahtumasta...

kuuluu seuraaviin kategorioihin: , ,