Sijainti: Pääsivu / Toiminta / Työ- ja työharjoittelupaikat

Työ- ja työharjoittelupaikat

Luonto-Liiton Hämeen piirin toiminta tarjoaa useita työ- ja työharjoittelumahdollisuuksia ympäri vuoden. Leirit, retket ja kurssit tarvitsevat innostavia ja ympäristöasioista kiinnostuneita ohjaajia. Myös mm. tapahtumamainosten suunnittelu sekä pienten ja suurten tapahtumien organisointi ja toteutus tarjoavat oivia työharjoittelumahdollisuuksia.

Kaikkea ei tarvitse osata valmiiksi. Tarjoamme mm. leirin- ja kerhonohjaajakursseja sekä opastamme retkeilyn saloihin. Lähde oppimaan uutta tai hyödynnä valmista osaamistasi!

Tarvitsetko ympäristökasvatuskokemusta? Lähtisitkö nuorten kanssa pohtimaan ympäristökysymyksiä? Haluaisitko päästä hyödyntämään ja jakamaan retkitaitojasi tai jotain muuta osaamistasi?

OTA ROHKEASTI YHTEYTTÄ ja kerro, minkälaista osaamista sinulla on tai minkälaisia taitoja haluaisit tulla hiomaan

KESÄTÖIHIN LUONTOLEIREILLE 2019!

Haemme joukkoomme jälleen innokkaita leirinjohtajia, ohjaajia, apuohjaajia, kokkeja ja apukokkeja seuraaville leireille:

3.-7.6.     Päiväleiri (7-12 vuotiaille)

10.-14.6.  Päiväleiri (7-12 vuotiaille)

24.-28.6.  Telttaleiri (7-12 vuotiaille)

28.-30.6.  Perheleiri 1

30.6.-2.7. Perheleiri 2

31.7.-2.8. Nuorten leiri (13-17 vuotiaat)

2.-4.8.     Aikuisten leiri (18-29 vuotiaat)

Päiväleirit järjestetään yhteistyössä Luonnontieteellisen museon kanssa Museokeskus vapriikissa, teltta- ja perheleirit Nokialla Sarkolassa ja nuorten sekä aikuisten leirit Kintulammin majalla Tampereella.

Johtajalta edellytämme vähintään 18 vuoden ikää, Luonto-Liiton leirinohjaajakurssin käymistä, kiinnostusta luontoon, kokemusta Luonto-Liiton leireistä ja lasten/nuorten kanssa toimimisesta, organisointikykyä, kykyä kantaa vastuu leirin ohjelman suunnittelusta ja leirin toteutuksesta. Soveltuva koulutus, luonnontuntemus, ea-taidot, kädentaidot ja erätaidot katsotaan eduksi.

Leireille otetaan 2 johtajaa/leiri. Palkkio 70€/pv

Ohjaajalta edellytämme vähintään 16 vuoden ikää, Luonto-Liiton leirinohjaajakurssin käymistä, kiinnostusta luontoon ja kykyä toimia lasten kanssa. Ohjaajat osallistuvat leirin suunnitteluun ja vastaavat osaltaan leirin toteutuksesta. Luonnontuntemus, ea-taidot, kädentaidot ja erätaidot katsotaan eduksi.

Päivä- ja telttaleireille otetaan 3-5 ohjaajaa/leiri. Perheleireille 1 ohjaaja/leiri. Palkkio 50€/pv.

Leireille voidaan ottaa myös alle 16 vuotiaita apuohjaajiksi, jolloin emme maksa palkkiota eikä apuohjaaja ole vastuussa leiriläisistä, mutta täysi ylläpito ja rutkasti kokemusta tarjolla. Apuohjaaja auttaa muuta leiritiimiä leirin suunnittelussa ja toteutuksessa sekä on leiriläisten seurana.

Kokilta edellytämme vähintään 18 vuoden ikää, kokemusta lapsiystävällisen vegaanisen ruuan valmistuksesta, erikoisruokavalioista ja allergioista. Kokki suunnittelee, hankkii ja valmistaa leirin ruuat. Soveltuva koulutus, hygieniapassi ja ajokortti katsotaan eduksi.

Leirille otetaan 1 kokki/leiri. Palkkio 70€/pv. Kokkia haetaan vain teltta- ja perheleireille.

Leireille voidaan ottaa myös vähintään 16 vuotiaita apukokkeja, jolloin emme maksa palkkiota, mutta täysi ylläpito ja rutkasti kokemusta tarjolla. Apukokki avustaa leirikokkia ruuanvalmistuksessa ja keittiön siistinä pitämisessä.

Täytä HAKULOMAKE viimeistään 24.2.2019

LISÄTIEDOT: hlp@luontoliitto.fi, 044 566 5899 (jätä tekstiviestillä soittopyyntö, mikäli emme vastaa)

« huhtikuu 2019 »
huhtikuu