Sijainti: Pääsivu / Toiminta / Työ- ja työharjoittelupaikat

Työ- ja työharjoittelupaikat

Luonto-Liiton Hämeen piirin toiminta tarjoaa useita työ- ja työharjoittelumahdollisuuksia ympäri vuoden. Leirit, retket ja kurssit tarvitsevat innostavia ja ympäristöasioista kiinnostuneita ohjaajia. Myös mm. tapahtumamainosten suunnittelu sekä pienten ja suurten tapahtumien organisointi ja toteutus tarjoavat oivia työharjoittelumahdollisuuksia.

Kaikkea ei tarvitse osata valmiiksi. Tarjoamme mm. leirin- ja kerhonohjaajakursseja sekä opastamme retkeilyn saloihin. Lähde oppimaan uutta tai hyödynnä valmista osaamistasi!

Tarvitsetko ympäristökasvatuskokemusta? Lähtisitkö nuorten kanssa pohtimaan ympäristökysymyksiä? Haluaisitko päästä hyödyntämään ja jakamaan retkitaitojasi tai jotain muuta osaamistasi?

OTA ROHKEASTI YHTEYTTÄ ja kerro, minkälaista osaamista sinulla on tai minkälaisia taitoja haluaisit tulla hiomaan!

KESÄTÖIHIN LUONTOLEIREILLE 2018!

Haemme joukkoomme jälleen innokkaita leirinjohtajia, ohjaajia ja kokkeja seuraaville leireille:

4.-8.6.     Päiväleiri (7-12 vuotiaille)

11.-15.6. Päiväleiri (7-12 vuotiaille)

23.-27.7. Telttaleiri (7-12 vuotiaille)

27.-29.7. Perheleiri 1

30.7.-1.8. Perheleiri 2

Nuorten (13-17 vuotiaat) leiri/retki, jonka ajankohta sovittavissa

Aikuisten leiri (18-29 vuotiaat), jonka ajankohta sovittavissa

Johtajalta edellytämme vähintään 18 vuoden ikää, Luonto-Liiton leirinohjaajakurssin käymistä, kiinnostusta luontoon, kokemusta Luonto-Liiton leireistä ja lasten/nuorten kanssa toimimisesta, organisointikykyä, kykyä kantaa vastuu leirin ohjelman suunnittelusta ja leirin toteutuksesta. Soveltuva koulutus, luonnontuntemus, ea-taidot, kädentaidot ja musisointitaidot katsotaan eduksi.

Leireille otetaan 2 johtajaa/leiri. Palkkio 70€/pv

Ohjaajalta edellytämme vähintään 16 vuoden ikää, Luonto-Liiton leirinohjaajakurssin käymistä, kiinnostusta luontoon ja kykyä toimia lasten kanssa. Ohjaajat osallistuvat leirin suunnitteluun ja vastaavat osaltaan leirin toteutuksesta. Luonnontuntemus, ea-taidot, kädentaidot ja musisointitaidot katsotaan eduksi.

Leireille otetaan 3-5 ohjaajaa/leiri. Palkkio 50€/pv

Kokilta edellytämme vähintään 18 vuoden ikää, kokemusta lapsiystävällisen kasvisruuan valmistuksesta, erikoisruokavalioista ja allergioista. Kokki suunnittelee, hankkii ja valmistaa leirin ruuat. Soveltuva koulutus, hygieniapassi ja ajokortti katsotaan eduksi.

Leirille otetaan 1 kokki/leiri. Palkkio 70€/pv. Kokkia haetaan vain teltta- ja perheleireille.

Nuorten ja aikuisten leirit toteutetaan 2 johtajan voimin. Nuorten leiri tai retki järjestetään yhdessä Luonto-Liiton Keski-Suomen piirin kanssa. Leireille valitut johtajat pääsevät itse vaikuttamaan leiri/retkikohteeseen ja ajankohtaan sekä tietenkin niiden sisältöön.

Lähetä vapaamuotoinen hakemus 6.3.2018 mennessä osoitteeseen hlp@luontoliitto.fi

Kerro ainakin mille leirille/leireille haet, haetko ohjaajaksi, johtajaksi vai kokiksi, minkälaisia kokemusta ja osaamista sinulla on!

LISÄTIEDOT: hlp@luontoliitto.fi, 044 566 5899

« elokuu 2018 »