Sijainti: Pääsivu / Toiminta / Työ- ja työharjoittelupaikat

Työ- ja työharjoittelupaikat

Luonto-Liiton Hämeen piirin toiminta tarjoaa useita työ- ja työharjoittelumahdollisuuksia ympäri vuoden. Leirit, retket ja kurssit tarvitsevat innostavia ja ympäristöasioista kiinnostuneita ohjaajia. Myös mm. tapahtumamainosten suunnittelu sekä pienten ja suurten tapahtumien organisointi ja toteutus tarjoavat oivia työharjoittelumahdollisuuksia.

Kaikkea ei tarvitse osata valmiiksi. Tarjoamme mm. leirin- ja kerhonohjaajakursseja sekä opastamme retkeilyn saloihin. Lähde oppimaan uutta tai hyödynnä valmista osaamistasi!

Tarvitsetko ympäristökasvatuskokemusta? Lähtisitkö nuorten kanssa pohtimaan ympäristökysymyksiä? Haluaisitko päästä hyödyntämään ja jakamaan retkitaitojasi tai jotain muuta osaamistasi?

OTA ROHKEASTI YHTEYTTÄ ja kerro, minkälaista osaamista sinulla on tai minkälaisia taitoja haluaisit tulla hiomaan!

« maaliskuu 2017 »
maaliskuu
Tapahtumat
Kevättuuli soi! - koko perheen tapahtuma 01.04.2017 11:00 - 15:00 — Haiharan kartano, Haiharankatu 30